Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ging het nu over remmen of over wie het vaakst een

nieuwe auto kan kopen?

• Like 2
Geplaatst

Het klopt hoor...

Met startknop start je auto NIET zonder je koppeling in te trappen!!

Echt wel !!!!!,.................je kunt hem gewoon starten als de versnelling in zijn vrij staat (zonder rem of handrem),.......IGS werkt immers ook zo   :tt2:

Geplaatst

@picanto Bram

als het jou duidelijk was waarom schrijf je dan????

Echt wel !!!!!,.................je kunt hem gewoon starten als de versnelling in zijn vrij staat (zonder rem of handrem),.......IGS werkt immers ook zo   :tt2:

Geplaatst

Dat wil dus zeggen dat je een automaat niet alleen op contact kunt zetten?

Het is het intrappen van een pedaal die volgens mij het onderscheid maakt tussen op contact zetten en starten. Als een automaat start zonder pedaal zou ik verwachten dat die dan niet alleen op contact kan.

Maar ik heb geen automaat, dus kan alleen uitgaan van aannames en logisch nadenken.

Ik dacht dat ISG de motor startte als je een pedaal intrapt, omdat je dan de auto in de versnelling kunt zetten? (Ik heb ook geen ISG)

Geplaatst

De IGS start de auto ook (hand geschakelde bak) zonder dat er een pedaal wordt ingetrapt (moet hij wel in zijn vrij staan),......dit gebeurt als je langere tijd stilstaat (spoorbomen/file) en veel stroom verbruikt (bijv. airco).

Ik vermoed dat dit bij een automaat ook het geval is als hij in zijn P staat,....ik kan het echter niet met zekerheid zeggen daar ik geen automaat heb

Geplaatst

Als er nou ergens een "best antwoord " tussen zit kunnen we dit sluiten.

Een automaat rijden is anders en heeft niks met ISG te maken.

Reageren met alleen roerbak ervaring is echt zinloos.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...