Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

achteruitcamera aansluiten.

Ga naar de oplossing Opgelost door xtra40,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil in mijn Rio een achteruitcamera aansluiten op mijn navigatie met video in.

Ik heb de complete set met camera.

De camera past boven de nummerplaat op de bumper.

Nu moet die aangesloten worden op de achteruitrijlampen.

Deze zitten echter in de achterklep.

Is er een andere plaats waar ik bij de betreffende kabel kom, of moet ik een kabel leggen naar de schakelaar op de versnellingsbak?

Theo

Geplaatst

Bedankt, dat is super daar kan ik mee verder!

Zestien minuten en het ultieme antwoord!

Theo

Geplaatst

en niet vegeten om een draadje mee naar voren te leggen om aan de radio unit aan te sluiten zo dat de radio omschakeld als je hem in zijn achter uit zet  :-)  :-)

Geplaatst

Dat hoeft niet, ik heb een losse china navi.

ook de meeste China Navi's hebben een apparte input voor de rear camera.

wat extra40 bedoeld is dat je een extra kabel aansluit op je navi vanaf achter. dat is om je navi te vertellen, dat de auto in achteruit staat en dat er geschakeld moet worden naar de juiste bron. Meestal is deze kabel gelabeld als back, rear of cam. vaak zit ie ookal geintegreerd in de bekabeling van je camera.

Geplaatst

Theoc bedoelt waarschijnlijk dat zijn China-navi al omschakelt als er signaal op de input komt. Veel A-merken hebben juist WEL een schakeldraad nodig...

Geplaatst

Ik heb de camera functie nog niet gebruikt, maar hij zou om moeten schakelen door input op de video ingang.

Theo

Geplaatst

Nog een vraagje, hoe maak ik de binnenbekleding los zonder schade?

Theo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...