Jump to content
Sign in to follow this  
wimkia

Carplay start met muziek bij aansluiten

Recommended Posts

In mijn nieuwe Niro Dynamic Plusline heb ik net als in de vorige niro mijn iphone aangesloten. Alleen na insteken kabel start meteen Apple music met een nummer, terwijl dat voorheen nooit plaats vond. Dan bleef de radio gewoon actief maar kon ik wel carplay starten,
Heeft iemand hier een remedie tegen.

17 uur geleden, wimkia zei:

In mijn nieuwe Niro Dynamic Plusline heb ik net als in de vorige niro mijn iphone aangesloten. Alleen na insteken kabel start meteen Apple music met een nummer, terwijl dat voorheen nooit plaats vond. Dan bleef de radio gewoon actief maar kon ik wel carplay starten,
Heeft iemand hier een remedie tegen.

Bij instellingen van Carplay de instelling “media automatisch hervatten” vinkje weghalen.

Op 4-3-2020 om 16:26, Specialmade zei:

Bij instellingen van Carplay de instelling “media automatisch hervatten” vinkje weghalen.

Hoi Specialmade: waar vind ik deze instelling. Kan bij carplay instellingen op de iphone namelijk alleen niet storen instellen. Of staat dit bij instellingen op de navigatie?

Ik heb nu het idee dat mijn Iphone ziet dat er een blutooth audio connectie is met de navgigatie voordat ik hem aan de kabel leg...

9 uur geleden, wimkia zei:

Ik heb nu het idee dat mijn Iphone ziet dat er een blutooth audio connectie is met de navgigatie voordat ik hem aan de kabel leg...

Volgens mij maakt het niet uit  dat bluetooth ook aanstaat.. 

20 uur geleden, wimkia zei:

Hoi Specialmade: waar vind ik deze instelling. Kan bij carplay instellingen op de iphone namelijk alleen niet storen instellen. Of staat dit bij instellingen op de navigatie?

Kan ik helaas niet meer zien. Ik heb nu een Samsung S10 dus Android.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Huuv
      Ik heb mijn Proceed laten uitleveren met een afneembare trekhaak en 13-polige aansluiting.
      Mij was door Kia aan gegeven dat hier ook constante stroom op zou zitten. Je kan evt nog een extra setje bestellen voor geschakeld stroom zodat je koelkast uitgaat maar dat is enkel voor geschakeld stroom dus.

Ik ben met de caravan op pad geweest, maar helaas geen constante stroom, ik zie ook geen draad getrokken vanaf de accu voor constante stroom. Ik heb vandaag een mail gestuurd naar de dealer welke de auto heeft geleverd.
      Ik vroeg mij af of meerdere mensen dit ook hebben gehad? Ik las hier op het forum bij een Kia Niro een zelfde constatering. 

Alvast bedankt

• By Michel Bitter
      Om mijn alarm te testen heb ik mijn Kia Sportage uit 2017 ontgrendelt met de sleutel in het bestuurdersportier. Nadat ik de deur opende ging het alarm af. Ik heb vervolgens de auto gestart. Helaas ging het alarm niet uit. 
      Ik heb het alarm vervolgens met mijn afstandsbediening uitgezet.
      Ik heb dit meerdere keren herhaalt. Blijkt dat je, nadat je de auto gestart hebt aan het stuur moet draaien. Dan gaat het alarm wel uit. 
      Nadat ik hier achter was heb ik het nog een keer geprobeerd. Nadat ik de sleutel in contactslot had gestoken en deze draaide kon ik de auto niet starten. Ook blijft het dashboard op zwart. Ik zie enkel dat er een deur open staat. Ook het alarm gaat niet meer aan als ik het portier met de sleutel open.
      Kennelijk is het systeem geblokkeerd door te veel alarmmeldingen.
      Weet iemand hoe je een reset kan uitvoeren. Bij Kia konden ze me niet helpen.
    • By SatJunk
      Zoals de titel zegt heeft iemand hier ervaring mee ?
      B.V DEZE of soortgelijk ?
    • By Sanjay
      Beste allen,
      Ik zit met een probleem, zou het enorm waarderen als iemand zijn eventuele ervaringen met mij kan delen.
      Onlangs heb ik tegen een paaltje aangereden, zucht..
      De actuator is hierbij gesneuveld. Ik heb er een gekocht en laten vervangen. Vervolgens moet deze worden ontlucht en ingeleerd. Het inleren lukt de dealer niet omdat er een aantal storingen naar boven komen. Ik wordt binnenkort voorzien van een storingenlijst door de kia dealer. 
      Iemand ervaringen? 
      De auto rijdt al een tijdje niet en de reparatie brengt enorm veel kosten met zich mee.
      Alvast bedankt voor eventuele hulp!
  • Create New...