Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Het is ook vervelend dat een dealer het in jou ogen voor je verpest. 

Ik heb zelf ook die ervaring met de vorige Kia dealer.

Het leek ook wel of het iedere keer verkeerd moest gaan en de receptionist draaide er iedere keer een punt aan zodat de fout niet bij hun lag.

Dat werd irriterend dus heb ik toen ook een gesprek aangevraagd hoe we het kunnen verbeteren want een relatie moet van twee kanten komen.

Als er twee partijen de hakken in het zand zet kom je niet ver.

Beterschap werd er toegezegd alleen met de eerst volgende servicebeurt zat er in ene een halve liter olie teveel in het carter.

Met een O.H. verhaal hebben ze het teveel aan olie er weer uit gehaald.

Dat ik de deur daar uitliep had ik van zo hier zien ze mij niet meer.

Maar kennissen van mij kwamen al tientallen jaren bij deze dealer en er was geen betere in hun ogen

Gelukkig in mijn geval ging in Alkmaar het dealerschap naar de andere en die doen het wel goed.

Dus ik zou zeggen ga in gesprek en zorg dat de relatie tussen je dealer en jou goed komt.

Of zoek een andere bij je in de buurt zodat het plezier in je auto en autorijden terug komt.

De familycard kan hier weinig aan doen.

Geplaatst

Dus ik zou zeggen ga in gesprek en zorg dat de relatie tussen je dealer en jou goed komt.

Of zoek een andere bij je in de buurt zodat het plezier in je auto en autorijden terug komt.

Ik ben bang dat als ik met ze in gesprek ga het pinapparaat ook weer op de balie komt. Als er al betaald moet worden voor de diagnose van hun fouten........

Zij zijn een klant kwijt en een ander is er een rijker. Een win-win situatie.

En wellicht komt het plezier in de cee'd ook weer terug.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...