Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

ER WORDT BIJ KIA WEL MEER GEROEPEN , MAAR OOK NAKOMEN ZIJN ZE NIET ZO STERK IN .

En dat in hoofdletters.

Slecht geslapen?  :-)

Geplaatst

Ik zag net op MijnKia onder de instellingen van Kia Family Card dat er al gegevens en data bekend is. 

Geplaatst

Kan Williebuis misschien wel / niet slecht geslapen hebben, maar heeft wel een belangrijk punt. (en dat in kleine lettertjes en goed geslapen :) )

Grtz.

• Like 1
Geplaatst

Huize Venga heeft ook een rode enveloppe mogen ontvangen........verlaat Sinterklaas kado van de KIA

Alleen stond er meer op mijn verlanglijstje (her en der wat chrome onderdelen) dan de felbegeerde Family card

• Like 1
Gast GreyGriffin
Geplaatst

De oude heer GreyGriffin werd heden door de post verrast met de felbegeerde Kia card. Een dag later dan bij de

meeste forumleden, maar hij woont dan ook in een achterlijk dorp waar alles erg traag verloopt.

In het begeleidende foldertje staat een intrigerend zinnetje:

"Gratis Kia Internationale Wegenhulpgarantie BIJ HET LATEN UITVOEREN VAN EEN ONDERHOUDSBEURT".

Ik heb het laatste deel van de zin even kapitaal getikt, want ik vraag me af hoe ik deze toevoeging moet interpreteren...

Geplaatst

Ook ontvangen.

Bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt, uitgevoerd door een KIA dealer, heb je recht op een jaar Wegenhulpgarantie (basis). Dus exclusief aanhanger/caravan. Simpel toch?

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Dank U wel voor de uitleg, meneer Smart. Ik was al bang dat er hier van een koppeling sprake zou zijn.

Dat had mijn dealer er natuurlijk gemakshalve even niet bij verteld...

• 3 weken later...
Geplaatst

Wij hebben niets ontvangen, maar dat komt misschien omdat ik aangegeven heb dat ik niets meer wil ontvangen van die faalhazen :shit: ! Ze mogen hem dan lekker houden van ons. Jullie veel plezier ermee  :-)

• Like 1
Geplaatst

Wij hebben niets ontvangen, maar dat komt misschien omdat ik aangegeven heb dat ik niets meer wil ontvangen van die faalhazen :shit: ! Ze mogen hem dan lekker houden van ons. Jullie veel plezier ermee  :-)

Wij hebben de kaart ontvangen en gelijk vernietigd.

Dankzij de "dealer" in de Overijsselse provinciehoofdstad is het plezier in onze eerste, en vermoedelijk laatste KIA, behoorlijk afgenomen.

Het enthousiasme heeft plaats gemaakt voor teleurstelling. :cry:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Wij hebben de kaart ontvangen en gelijk vernietigd.

En dat luchtte op? 

Geplaatst

Toch jammer dat een ''slechte" dealer het plezier zo kan verpesten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...