Margaret Geplaatst 28 Juni, 2014 Geplaatst 28 Juni, 2014 Hallo ik heb een vraag. Wij hebben een Kia Picanto op gas is het aller nieuwste gasinstalatie van Lovata auto komt uit Duitsland. Maar sinds eergisteren branden de lampjes van het gas niet meer ook niet benzinne. Hij rijd wel gewoon op benzine. Maar kan hem niet over schakelen op gas. Waar kan dat aan liggen? Quote
Wimis on Geplaatst 28 Juni, 2014 Geplaatst 28 Juni, 2014 Lijkt op een zekering (doorgebrand) ! 1 Quote
Margaret Geplaatst 28 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 Juni, 2014 Waar zit die dan we hebben al veel zekeringen na gekeken maar die waren goed maar waar die van het gas zit weet ik niet 1 Quote
handyman Geplaatst 28 Juni, 2014 Geplaatst 28 Juni, 2014 zou ook het relais op de verdamper kunnen zijn of de afsluiter op je gastank (ook relais) als deze niet meer openschakelt, treed er een beveilging in werking en rijd de auto alleen nog maar op benzine. FF lanfs de gasboer, kunnen ze zo uitlezen 1 Quote
Margaret Geplaatst 28 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 Juni, 2014 Wat kan ik daar aan doen? En hoe Quote
bigwade Geplaatst 28 Juni, 2014 Geplaatst 28 Juni, 2014 Zit er wel LPG in de tank ?? Kun je ook wat meer info geven ? Jaartal, type Picanto, motor, hoeveel gelopen etc. Dat werkt soms beter dan alleen help roepen. Daarnaast hebben we een voorstel topic en het is ook altijd gebruikelijk om je eerst even voor te stellen. 1 Quote
Margaret Geplaatst 28 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 Juni, 2014 Ja gas zit erin. Is van 2-2012 morning motor is rok. Quote
Margaret Geplaatst 29 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 29 Juni, 2014 Weet iemand waar de zekering zit van het gas in de kia picanto Quote
Specialmade Geplaatst 29 Juni, 2014 Geplaatst 29 Juni, 2014 Weet iemand waar de zekering zit van het gas in de kia picanto Misschien ergens een "zwevende" zekering. (draad met een (extra) zekering. Grtz. Specialmade Quote
Margaret Geplaatst 29 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 29 Juni, 2014 Merk van de motor volgens mij is een auto uit Duitsland Quote
blackie Geplaatst 29 Juni, 2014 Geplaatst 29 Juni, 2014 ik zou info vragen aan die Duitser en terug gaan het is bewezen dat een picanto op gas minder zuinig is dan op benzine Quote
bigwade Geplaatst 29 Juni, 2014 Geplaatst 29 Juni, 2014 Margaret, kun je eens kijken wat er op je kenteken bewijs staat en dat eens over typen. Dan snappen we misschien wat meer Quote
blackie Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Vialle, AG-Gfi, BRC, Prins, Landi, Eurogas, Omegas, Lovato,Vgi zij bedoelt LOVATO gasinstallatie en geen lovata??? Het Easy Fast LPG systeemHet LOVATO Easy Fast LPG systeem is een multipoint injectiesysteem van de nieuwstegeneratie. Het maakt gebruik van het zg. "master-slave" principe met de originele benzineECU waardoor elke cilinder de juiste hoeveelheid LPG ingespoten krijgt en is ontworpen voormotoren met 3-10 cilinders inclusief turbo en Valvetronic uitvoeringen.Het Easy Fast LPG systeem is eenvoudig te installeren en er zijn diverse mogelijkhedenvoor de tanksituatie waardoor voor elk voertuig een LPG toepassing mogelijk is.Informeer naar de mogelijkheden voor uw auto. Quote
blackie Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 morning motor gevonden Modellen met andere namen[bewerken]Kia geeft haar modellen niet in elk land of elk continent dezelfde naam. Kia Carens: Kia Rondo Kia Carnival: Kia Sedona Kia Cerato: Kia Spectra Kia Magentis: Kia Optima Kia Opirus: Kia Amanti Kia Picanto: Kia Morning Kia Rio: Kia Pride in het oosten noemen ze picanto morning vandaar kia morning Quote
bigwade Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 Bouwjaar Picanto: Type Picanto: Cilinderinhoud: LPG geleverd door, Kia-dealer JA/NEE Garantie op auto JA/NEE Garantie op LPG installatie ? Jee Margaret is dit zo moeilijk ? We willen wel helpen maar zonder info lukt dat niet. Op je kentekenbewijs staat van alles, typ dat eens over.. . Quote
Picawhite Geplaatst 30 Juni, 2014 Geplaatst 30 Juni, 2014 ROK motor komt bij zoektocht uit op een 125cc kartmotor????????????? in een Kia??????????????????????? Quote
Margaret Geplaatst 1 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Juli, 2014 Het is een Duits kenteken is een picanto morning geeft kia motor rok aan FZ. Z. PERS.BEF.B.8 SPL Hij is van 29.02.2012 verder veel cijfers hahaha ik weet niet waar het staat cilinderinhoud Quote
Margaret Geplaatst 1 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Juli, 2014 Ik weet het is een 1000 motor Quote
Margaret Geplaatst 1 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Juli, 2014 Het is een Duits kenteken is een picanto morning geeft kia motor rok aan FZ. Z. PERS.BEF.B.8 SPL Hij is van 29.02.2012 verder veel cijfers hahaha ik weet niet waar het staat cilinderinhoud Quote
Margaret Geplaatst 1 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Juli, 2014 Ja we hebben overal garantie op. Hij is nog niet zo oud.door het fabriek is het gas ingebouwd het was 1 van het nieuwste systeem in Duitsland Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.