Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

En ook nog een iPhone kabel maar die is niet zo interessant :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Geplaatst

Jammer van die blauwe LEDs. Ik heb sowieso al een hekel aan blauw LED-licht, maar dan ook nog tussen verdere rode verlichting?

De stekkerset lijkt mij tussen bijv. de 12V-aansluiting te moeten, waarschijnlijk om de verlichting te voeden ofzo.

Geplaatst

Deze is om 1 van de 2 door te lussen. Heb de 12v op de originele stekker gehouden. Sigarettenaansteker is doorgelust. Verder lus je de Aux en USB door vanaf de Pioneer kabel. Zal zo nog paar foto's plaatsen.

Geplaatst

Hier even een kort veslag:

Om te beginnen zorgen dat het radiopaneel los is en dat je ruimte hebt om de 12v/USB/Aux module los te halen. Deze zit met 2 kruisschroefjes vast aan de onderzijde. Het los halen van de 12v aansluitingen uit de unit is erg handig maar lastig (was mijn ervaring) hierdoor kan de behuizing van de USB/Aux los.

ny3ane6e.jpg

vyjubu3u.jpg

Nu is het alleen een kwestie van printplaat verwisselen en 1 van de 2 12v aansluitingen door te lussen. Stekkers zeggen genoeg.

Voordat je alles bevestigd nog even testen. De USB/Aux kabel van de Pioneer lus je ook door.

Kabels binden zodat je deze achter/naast de radio weg kan werken.

Alles in elkaar zetten en terugplaatsen.

Evt de toetsverlichting aanpassen zodat het matcht met de nieuwe blauwe verlichting en klaar!

Ongeveer 1 uur/ 1,5 uur werk (had iets meer losgehaald dan nodig was)

Zie hier het resultaat.

u4uru9av.jpg

ubavyby2.jpg

De unit is te bestellen voor 59,- exclusief verzendkosten bij Carmedia. (Sorry voor de "reclame")

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...