Specialmade Posted July 21, 2014 Share Posted July 21, 2014 Beste forumleden, Nogmaals een oproep om je avatar wat vollediger in te vullen. Er hoeven geen N.A.W. gegevens ingevuld te worden maar vul in ieder geval het type auto in. Dit werkt voor een ander, die een antwoord op je vraag wil geven wat makkelijker. Grtz. Specialmade 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 Hoi Specialmade Heb hem even gepind zodat hij boven aan blijft . Hoeven ze ook niet te zoeken, 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blackie Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 heeft dit forum ook al een pinautomaat??? het word steeds gekker hier lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted July 22, 2014 Share Posted July 22, 2014 nee gepind met een punaise zo dat hij boven aan vast staat dus kost niet veel en iedereen ziet het meteen 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Kick 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 ^^ Wim, de man van weinig woorden Hij's goe ! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wimis on Posted January 25, 2015 Share Posted January 25, 2015 Ik dacht: zet hem even in de actuele topics Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted March 1, 2015 Author Share Posted March 1, 2015 Beste Forumleden, Kijk nog eens naar je avatar. Nogmaals een oproep om je avatar wat vollediger in te vullen. Er hoeven geen N.A.W. gegevens ingevuld te worden maar vul in ieder geval het type auto in. Dit werkt voor een ander, die een antwoord op je vraag wil geven wat makkelijker. Grtz. Specialmade 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vitara 2 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Ik wil mijn avatar ook wel verder aanpassen .... ik heb al 300 posts gedaan en ben al meer dan 5 jaar lid en nog steeds maar.....JUNIOR LID Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nieles Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Haha aah, Lourens het eeuwige junior lid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 Ik wil mijn avatar ook wel verder aanpassen .... ik heb al 300 posts gedaan en ben al meer dan 5 jaar lid en nog steeds maar.....JUNIOR LID voor je aangepast :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vitara 2 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 LOL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 maar alle gekheid op een stokje je kunt ook zelf daar plaatsen wat je wilt in je instelingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vitara 2 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 ik ben wel eens op zoek geweest naar deze optie, maar niet kunnen vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 ik ben wel eens op zoek geweest naar deze optie, maar niet kunnen vinden. zeg anders maar wat je daar wilt dan verander ik het voor je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vitara 2 Posted March 16, 2015 Share Posted March 16, 2015 laat maar zo..... voel ik me lekker jong bij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted April 11, 2017 Author Share Posted April 11, 2017 Beste Forumleden, Kijk nog eens naar je avatar. Nogmaals een oproep om je avatar wat vollediger in te vullen. Er hoeven geen N.A.W. gegevens ingevuld te worden maar vul in ieder geval het type auto in. Dit werkt voor een ander, die een antwoord op je vraag wil geven wat makkelijker. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted May 9, 2018 Author Share Posted May 9, 2018 Ik blijf het toch roepen hoor! Beste Forumleden, Kijk nog eens naar je avatar. Nogmaals een oproep om je avatar wat vollediger in te vullen. Er hoeven geen N.A.W. gegevens ingevuld te worden maar vul in ieder geval het type auto in. Dit werkt voor een ander, die een antwoord op je vraag wil geven wat makkelijker. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted May 9, 2018 Share Posted May 9, 2018 En een plaatje ipv een hoofdletter in een rondje maakt het helemaal af ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted September 13, 2018 Author Share Posted September 13, 2018 Ik blijf het toch roepen hoor! Beste Forumleden, Kijk nog eens naar je avatar. Nogmaals een oproep om je avatar wat vollediger in te vullen. Er hoeven geen N.A.W. gegevens ingevuld te worden maar vul in ieder geval het type auto in. Dit werkt voor een ander, die een antwoord op je vraag wil geven wat makkelijker. Nu moet je naar boven scollen om te kijken over welk type auto het gaat. Ook het plaatsen van een foto ziet er beter uit dan een Hoofdletter (ook volgens en namens bw) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
de Hunter Posted September 14, 2018 Share Posted September 14, 2018 16 uren geleden, Specialmade zei: Ik blijf het toch roepen hoor! Beste Forumleden, Kijk nog eens naar je avatar. Nogmaals een oproep om je avatar wat vollediger in te vullen. Er hoeven geen N.A.W. gegevens ingevuld te worden maar vul in ieder geval het type auto in. Dit werkt voor een ander, die een antwoord op je vraag wil geven wat makkelijker. Nu moet je naar boven scollen om te kijken over welk type auto het gaat. Ook het plaatsen van een foto ziet er beter uit dan een Hoofdletter (ook volgens en namens bw) Sorry, onwetendheid. Alles aangepast 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Jheroen Posted September 15, 2018 Administrators Share Posted September 15, 2018 Op 13-9-2018 om 17:22, Specialmade zei: Ik blijf het toch roepen hoor! Beste Forumleden, Kijk nog eens naar je avatar. Nogmaals een oproep om je avatar wat vollediger in te vullen. Er hoeven geen N.A.W. gegevens ingevuld te worden maar vul in ieder geval het type auto in. Dit werkt voor een ander, die een antwoord op je vraag wil geven wat makkelijker. Nu moet je naar boven scollen om te kijken over welk type auto het gaat. Ook het plaatsen van een foto ziet er beter uit dan een Hoofdletter (ook volgens en namens bw) Ik heb om dit te bespoedigen er een regel voor aangemaakt welke iedereen verplicht dit even in te vullen. Er stonden per abuis twee velden voor auto's in de profiellijst, ik heb er voor de duidelijkheid één uitgezet; het kan dus zijn dat je de gegevens even opnieuw moet inkloppen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted September 15, 2018 Author Share Posted September 15, 2018 4 uren geleden, Jheroen zei: Ik heb om dit te bespoedigen er een regel voor aangemaakt welke iedereen verplicht dit even in te vullen. Er stonden per abuis twee velden voor auto's in de profiellijst, ik heb er voor de duidelijkheid één uitgezet; het kan dus zijn dat je de gegevens even opnieuw moet inkloppen. Dank je wel. Ik zie heel veel nieuwe forumleden met alleen een hoofdletter en geen vermelding welk type auto ze rijden. Je moet dan naar boven scrollen en/of hopen dat ze het bericht in het juiste topic gezet hebben. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted February 16, 2019 Share Posted February 16, 2019 ook ik zie steeds meer mensen die niets in hun avatar en auto gegevens hebben staan dus hup mensen doe je best en vul zo veel als mogelijk in dit is voor een ieder wat makkelijker om bijvoorbeeld een antwoord te geven en weten wij met wie of wat we toemaken hebben en welke type en bouwjaar auto men rijd (heel handig als je bevoordeeld een vraag stelt over je auto ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Jheroen Posted February 17, 2019 Administrators Share Posted February 17, 2019 Ik kan de regel nogmaals uitvoeren en verplicht maken zodat je niet verder kunt totdat de gegevens ingevuld zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts