Ga naar inhoud

OPROEP AAN ALLE "WITTE" KIARIJDERS/EIGENAARS


skoebidoe
Ga naar de oplossing Opgelost door Lique,

Aanbevolen Berichten

Echt, menen jullie dat serieus? Er worden fantastische bijdragen geleverd op dit forum en af en toe een lolletje is dan kinderachtig, echt?

 

Als je wat langer meedraait op dit forum, een paar keer per week inlogt, dan zien jullie dat de hier aanwezige forumleden anderen belangeloos helpen, advies geven en zelfs algemene problemen bespreken met KMNL. Het forum levendig houden is wat moeilijker, maar dan werkt zo'n grappig topic weer ledenbindend. En doe je enthousiast mee dan kun je zelfs in aanmerking komen voor deelname aan een testdrive, een ijsmuts (in de zomer) of een meet&greet met de pimpmasters.....you lucky members!

 

Natuurlijk loop ik hier al langer mee en lees  wekelijks het forum

 

Gelukkig happen er weer de nodige op een net weer iets andere reactie van een ander forum lid,  maar het is een actuele reactie die vandaag op internet voor kwam en vond het wel passend voor dit toppic

 

Of je nu jong of oud bent en wat voor merk je rijd  wit blijft mooi   maar miss is blauw of grijs ook wel mooi (of een andere mooie keur voor ik een ander hierin passeer)

 

 

weet je dat kleurenblinden  geen kleur zien   wel wit grijs zwart

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je voor je bericht Vengafan, kan ik erg waarderen.

 

Zoals je zelf zegt loop je al wat langer mee op het forum en weet je ook dat de kleur wit

'bepaalde emoties' oproepen en uitlokken.....altijd op een positieve manier, niet meer en niet minder.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Natuurlijk loop ik hier al langer mee en lees  wekelijks het forum

 

Gelukkig happen er weer de nodige op een net weer iets andere reactie van een ander forum lid,  maar het is een actuele reactie die vandaag op internet voor kwam en vond het wel passend voor dit toppic

 

Of je nu jong of oud bent en wat voor merk je rijd  wit blijft mooi   maar miss is blauw of grijs ook wel mooi (of een andere mooie keur voor ik een ander hierin passeer)

 

 

weet je dat kleurenblinden  geen kleur zien   wel wit grijs zwart

Trek het je niet aan,de meesten onder ons rijden met een witte auto,verwijder eens hun kleur van de wagen,en jawel zonder dat ze het weten rijden ze (meestal)met een witte grondverfauto :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites


Trek het je niet aan,de meesten onder ons rijden met een witte auto,verwijder eens hun kleur van de wagen,en jawel zonder dat ze het weten rijden ze (meestal)met een witte grondverfauto :-)

 

Ga jij eens je tanden poetsen.....tsssss! 1e1502.gif

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zit wel al een jaartje of 3 op het forum en heb wel al wat zien voorbijkomen, ik log bijna dagelijks in, maar meng mij niet dikwijls in allerhande draadjes, ik lees er veel en heb daar al vele goeie info van opgestoken, zal hieruit ook het positieve onthouden.

Maar dan toch even: WIT is gewoon TOP

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ruim een vierde van consumenten kiest voor witte auto

Gepost op

15 januari 2015

door Talitha Voogd in de categorie Nieuws

In de jaren negentig kozen de meeste consumenten voor een grijze of blauwe auto, witte auto’s werden maar weinig verkocht. Tegenwoordig is wit dankzij Apple de populairste autokleur, gevolgd door zwart en zilvergrijs, meldt Goedkoopsteautoverzekering.net.

Meeste mensen kiezen voor een witte auto

In de jaren zeventig en tachtig reden mensen regelmatig in een witte auto, maar in de jaren negentig werd de kleur wit minder populair. De kleur werd geassocieerd met bestelauto’s en daardoor met goedkoop. “In de twintigste eeuw heeft Apple laten zien dat de kleur wit ook luxe kan uitstralen. Sindsdien is de kleur wit weer helemaal hip, ook voor auto’s. Zowel in Europa als wereldwijd is wit al een aantal jaar op een rij de meest populaire autokleur.” aldus Goedkoopsteautoverzekering.net

Populairste autokleuren in Europa autokleuren-europa.png?c84cb2

 

 

 

 

 

 

 

 

In Europa kiest 27 procent van de consumenten voor een witte auto. De kleur wit is in Noord-Europa wel minder populair dan in de rest van Europa. Op de tweede plek staat de kleur zwart met 21 procent en 16 procent kiest voor een grijze auto. Ook de kleur zilvergrijs is vrij populair, 12 procent kiest voor deze kleur. Verder worden er nog aardig wat auto’s verkocht in de kleuren blauw (9 procent), rood (6 procent) en bruin/beige (6 procent). De kleuren groen en geel/goud worden het minst gekozen.

Populairste autokleuren wereldwijd autokleuren-wereldwijd.png?c84cb2

 

 

 

 

 

 

 

 

Ook wereldwijd is wit de populairste autokleur, 29 procent van de mensen kiest voor deze kleur. Zwart staat net zoals in Europa op nummer twee, wereldwijd kiest 19 procent voor een zwarte auto. De nummer drie en vier verschillen wel met Europa. Zilvergrijs staat met 14 procent op de derde plek, gevolgd door grijs met 12 procent. Verder wordt de kleur rood (9 procent) wereldwijd vaker gekozen dan blauw (6 procent). 5 procent kiest voor een bruin/beige autokleur en 3 procent voor een geel/goude auto. Net zoals in Europa kiest slechts 1 procent voor een groene auto. De overige 2 procent kiest voor andere kleuren.

Opvallend is dat mensen in China graag een groene of gele/gouden auto kopen, terwijl dit over het algemeen de minst populaire autokleuren zijn, en in Afrika kiezen mensen vanwege de hitte minder snel voor een zwarte auto.

Naar verwachting zullen metalic kleuren, felle kleuren en donkere kleuren de aankomende jaren weer populairder worden, meldt Goedkoopsteautoverzekering.net

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hebben ze ook stats w.b plastidip ?

 

dit waren ook allemaal witte

https://www.flickr.com/photos/bigwade/14558054664/in/album-72157645067745530/

Klopt en onderhuids van oorsprong:

 

Ferrari 250 GT SWB California Spyder (1961)
Link naar reactie
Delen op andere sites


. “In de twintigste eeuw heeft Apple laten zien dat de kleur wit ook luxe kan uitstralen. Sindsdien is de kleur wit weer helemaal hip, ook voor auto’s. 

 

Sinds 2009 zijn er geen witte Macs meer buiten wat telefoons.

Macbooks zijn zilver, iMacs zijn zilver, iPads zwart van voren, zilver van achter, meeste iPhones zwart (een witte voorkant ziet er serieus sneu uit, de kleur van de achterkant verdwijnt vaak in een hoesje)

 

Deze hippe kar was ook uit 2009,

hilarisch toch ?

Kwarkbak op wielen :-)

NB heb zelf de zwarte versie van deze auto gehad, stuk beter..

 

SP2_WIT.png

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


ben benieuwd in wat voor kleur jij gaat testrijden..........een witte?

stap je dan in of val je op dat moment van je geloof?

 

Ik stap in (heb geen keus vanwege georganiseerde rit naar 26 sterrenhotel) maar de foto reportage wordt dan, denk ik, zwartwit..

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...