OngeiN Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Ha forumleden, Zoals de titel van het topic al zegt: ik mag jullie bedanken. Sinds mijn ouders een gloednieuwe Kia Rio (2012) kochten, was ik gek op die auto. Opmerkelijk, want ik heb nog nooit anders dan een Franse auto gereden. En jawel, vanmiddag is het zover. Mijn Fransoos gaat weg. Ik ga mijn Kia Rio (2011) bij de dealer ophalen. Bedankt! Zonder dat jullie het wisten heb ik bij de aankoop heel veel aan jullie gehad. Ik heb jullie ervaringen kunnen lezen, problemen kunnen ontdekken, oplossingen kunnen zien (neem nou het fotolijstje in het dashboard, Super Pack) en vooral stilletjes de passie en hulpvaardigheden van alle leden kunnen ondervinden. Ik hoop als kersverse Kia-rijder hier hetzelfde te kunnen doen. Groet, OngeiN! Quote
Guest GreyGriffin Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Hallo OngeiN, Welkom hier! Via je ouders besmet door het Rio-virus, dat lijkt me geen slechte zaak. Ik wens je vandaag veel plezier bij het maken van de eerste rit als trotse Kia-bezitter. Quote
chloso Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Hoi OngeiN Alvast veel veilige kilometers toegewenst. Altijd leuk om te horen dat men hier onbewust heeft bijgedragen tot je aankoop Mvg Quote
bigwade Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Veel plezier met de nieuwe ride. Het hoofdstuk pimpen is u vast ook niet ontgaan ? Quote
Jack_z Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 veel plezier met de auto, maar dat gaat vast goed komen Quote
arjan gt Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Welkom op het forum en veel plezier met de Rio. Quote
Albert jan & Brigitte Posted August 6, 2014 Posted August 6, 2014 Leuk je verhaal zo te lezen. Heel veel geluk met je nieuwe aanwinst. Quote
OngeiN Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 Allen bedankt voor dit fijne welkom. De aanwinst is nu ook echt mijn aanwinst. Na een bescheiden 100 kilometer kan is het eerste oordeel: wat een fantastische auto. Quote
Guest GreyGriffin Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Mooi, de eerste kilometers zitten er op. Mag ik je attent maken op een onderdeel van dit forum dat "Garage" heet? Je kunt je Rio daar parkeren door middel van een paar foto's, zodat wij kunnen meegenieten. Quote
OngeiN Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 Dat was ik inderdaad van plan. Even wachten op een paar zonnestraaltjes. Hij komt natuurlijk niet tot zijn recht met grijze wolken erboven Quote
Guest GreyGriffin Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Je hebt helemaal gelijk, hij hoort te fonkelen in de zon! Quote
bigwade Posted August 7, 2014 Posted August 7, 2014 Aan de bedankjes gezien vermoed ik een witte, haha ! Alsnog, veel plezier ermee ! Quote
OngeiN Posted August 8, 2014 Author Posted August 8, 2014 Aan de bedankjes gezien vermoed ik een witte, haha ! Alsnog, veel plezier ermee ! Een zwarte Met getinte ramen en de Phantom-velgen. Ik zal dit weekend foto's voor de garage proberen te maken. Quote
Recommended Posts