Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Nou een mooie herfstfoto met een proceed gt.

Dat is veel mooier dan een binnen foto :-)

Geplaatst

Nou een mooie herfstfoto met een proceed gt.

Dat is veel mooier dan een binnen foto :-)

snappen deze mensen niet tuut.........

• Like 3
Geplaatst

Ons bunt zuunig....

Staat GT dan voor Gekke Trekjes...?

Geplaatst

Het kan ook een heel mooi effect opleveren als je auto net gewaxed is en de water druppels heerlijk reflecteren.

• Like 1
  • 4 weken later...
Geplaatst

Gaat dit nog door ? En is het alleen voor Gt. Of mag een premium Proceed ook komen ?

Geplaatst

Gaat dit nog door ? En is het alleen voor Gt. Of mag een premium Proceed ook komen ?

Geplaatst

Hallo Rob, t is wat rustig op het forum mbt de fotosessie e.d. Weet niet of het er nog van gaat komen dit jaar, herfstfoto's kunnen wel mooi zijn, maar wanneer kan iedereen qua tijd hè.. Wat mij betreft mag een Premium- of andere mooie (Pro-)Cee'd er wel bij, evt. enkele foto's MET en enkele ZONDER de NIET-GT's ?? Groet, Erik Pro1

Geplaatst

Oké dan hou ik me eigen aanbevolen. Vind dat wel leuk. Zal wel voorjaar worden. Maar toch.

Geplaatst

tuurlijk hoe meer ziel hoe meer :-) :-) :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...