Ga naar inhoud

Achteruitrij camera draadloos


Eelco

Aanbevolen Berichten

Dit zal vast wel werken, maar ik zie het voordeel niet echt. Je moet nog steeds alles inbouwen en wegwerken, waarbij je in dit geval alleen extra kans op storing (slechte ontvangst) inbouwt.

Maar dat is mijn mening; een kabel trekken vind ik niet zo'n probleem.

Voor achterop een aanhanger kan dit wel handig zijn, mist de zender sterk genoeg en waterdicht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De nieuwere modellen (S100/S150 / S180) hebben een signasl nodig. De oudere modellen schakelen automatisch zodra de achteruitcamera aan gaat.

Overigens is het natuurlijk ook mogelijk om het achteruitlicht signaal ergens voor af te tappen. Moet je natuurlijk wel de juistw kabel weten te vinden vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn ervaring met draadloze camera's is vooral veel storing. De zender werkt in het 2.4 ghz bereik en daar werken Bluetooth en dect ook in. Ik heb dit ervaren bij een draadloze camera acher op de caravan. Af en toe was het beeld scherp maar meestal leek het beeld op een zware sneeuwstorm. Roen maar gewoon een bedrade gelocht en een lange kabel van achter naar voren getrokken (10m). Perfect scherp beeld zonder storing.

Verstuurd vanaf mij Xperia SP

Link naar reactie
Delen op andere sites


die heb ik ook maar helaas zonder dat signaal gebeurt er niks bij mij  :no:  :no:

moest laats me radio er uit halen om dat dat draadje stuk was gegaan (stekkertje er afgebroken)

Om het nog leuker te maken,

De - draad van de camera was ook niet nodig (ik heb deze natuurlijk wel aangesloten). Maar bij het inbouwen kwam ik er achter dat nadat ik de video tulp had aangesloten en de plus aansloot ik gelijk beeld had :)

 

(ja ja ik was met elektra aan het prutsen met de accu nog aangesloten) 

 

Nog even een of topic vraagje: 

Ik heb al een tijdje de ultrasone uitbreiding voor mijn alarm liggen. waar sluiten jullie de kabels aan die parallel aan de deur contact moet? en welke kleuren zijn dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Blijft wel vreemd, bij de 1 wel en bij de ander niet, ik heb nu zelf 2 aparte draden getrokken naar achter en wacht het binnenkomen van de camera af...ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...