Eelco Geplaatst 29 Augustus, 2014 Geplaatst 29 Augustus, 2014 Als het goed is zou dit moeten werken toch? Met een witsonc204. Lijkt me wel handig http://www.amazon.com/Wireless-Transmitter-Receiver-Vehicle-Backup/dp/B008Z9E4DW Quote
Murcielaygo Geplaatst 29 Augustus, 2014 Geplaatst 29 Augustus, 2014 Dit zal vast wel werken, maar ik zie het voordeel niet echt. Je moet nog steeds alles inbouwen en wegwerken, waarbij je in dit geval alleen extra kans op storing (slechte ontvangst) inbouwt. Maar dat is mijn mening; een kabel trekken vind ik niet zo'n probleem. Voor achterop een aanhanger kan dit wel handig zijn, mist de zender sterk genoeg en waterdicht is. Quote
xtra40 Geplaatst 29 Augustus, 2014 Geplaatst 29 Augustus, 2014 ik ben het met Murcielaygo helemaal eens het is ten eerste ook nog eens duurder ook en je moet als nog een draad van je achteruit rij licht naar je radio hebben om deze het signaal te geven om over te schakelen naar het juiste beeld Quote
Eelco Geplaatst 29 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 29 Augustus, 2014 Ok , duidelijk! Ik dacht dat je het ook kon aansturen door alleen een signaal door te geven. Quote
xtra40 Geplaatst 29 Augustus, 2014 Geplaatst 29 Augustus, 2014 helaas bij de witson heb je een signaal draadje nodig bij de wat duurdere merken kan het soms wel maar bij de cameras die ik altijd installeer zit in de signaal draad al een extra draadje verwerk zo dat je maar 1 draad hoeft te trekken Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 30 Augustus, 2014 Geplaatst 30 Augustus, 2014 ik heb bij het inbouwen van de camera geen extra signaaldraad hoeven aansluiten op de witson. Hij reageert gewoon op het video signaal.. Quote
Eelco Geplaatst 30 Augustus, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2014 En welke witson heb jij dan? Quote
Gast Stief Geplaatst 30 Augustus, 2014 Geplaatst 30 Augustus, 2014 De nieuwere modellen (S100/S150 / S180) hebben een signasl nodig. De oudere modellen schakelen automatisch zodra de achteruitcamera aan gaat. Overigens is het natuurlijk ook mogelijk om het achteruitlicht signaal ergens voor af te tappen. Moet je natuurlijk wel de juistw kabel weten te vinden vinden. Quote
OutOfFocus Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 Mijn ervaring met draadloze camera's is vooral veel storing. De zender werkt in het 2.4 ghz bereik en daar werken Bluetooth en dect ook in. Ik heb dit ervaren bij een draadloze camera acher op de caravan. Af en toe was het beeld scherp maar meestal leek het beeld op een zware sneeuwstorm. Roen maar gewoon een bedrade gelocht en een lange kabel van achter naar voren getrokken (10m). Perfect scherp beeld zonder storing. Verstuurd vanaf mij Xperia SP Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 1 September, 2014 Geplaatst 1 September, 2014 En welke witson heb jij dan? Volgen mij is het de W2-D9583K Zie mijn garagehttp://www.kiaclub.nl/garage/vehicle/1123-kia-rio/?tab=images Quote
xtra40 Geplaatst 1 September, 2014 Geplaatst 1 September, 2014 die heb ik ook maar helaas zonder dat signaal gebeurt er niks bij mij moest laats me radio er uit halen om dat dat draadje stuk was gegaan (stekkertje er afgebroken) Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 3 September, 2014 Geplaatst 3 September, 2014 die heb ik ook maar helaas zonder dat signaal gebeurt er niks bij mij moest laats me radio er uit halen om dat dat draadje stuk was gegaan (stekkertje er afgebroken) Om het nog leuker te maken, De - draad van de camera was ook niet nodig (ik heb deze natuurlijk wel aangesloten). Maar bij het inbouwen kwam ik er achter dat nadat ik de video tulp had aangesloten en de plus aansloot ik gelijk beeld had (ja ja ik was met elektra aan het prutsen met de accu nog aangesloten) Nog even een of topic vraagje: Ik heb al een tijdje de ultrasone uitbreiding voor mijn alarm liggen. waar sluiten jullie de kabels aan die parallel aan de deur contact moet? en welke kleuren zijn dat? Quote
Eelco Geplaatst 3 September, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2014 Blijft wel vreemd, bij de 1 wel en bij de ander niet, ik heb nu zelf 2 aparte draden getrokken naar achter en wacht het binnenkomen van de camera af...ben benieuwd! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.