Arnold-HCH Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Hallo allemaal, onderstaande bericht heb ik v/d week verstuurd via het contact formulier en daar op kwam een bericht terug of ik deze op het forum wilde plaatsen. Dus bij deze Ik ben erg benieuwd of dit idee mensen aan staat. Het is dus eigenlijk een interesse peiling. Ik heb mezelf ook netjes voorgesteld....voor meer info KLIKIEKLIK ---------------------------------- Geachte heer/mevrouw,Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Arnold Loos, 34 en Oprichter van Hyundai club Holland. Hiervoor was ik medeoprichter van Hyundai club Nederland. Na 7 jaar de website beheerd te hebben heeft de andere oprichter besloten de club te stoppen en ben ik opnieuw begonnen onder de naam Hyundai club Holland welke nu iets meer dan 2 jaar bestaat.Het aantal leden is in die 2 jaar behoorlijk gegroeid (op moment van schrijven 620 geregistreerden). De club is prive eigendom en word dan ook door mij gefinancieerd. Wellicht in de toekomst eens kijken naar een andere constructie.Omdat Hyundai en KIA technisch aan elkaar verwant zijn was ik op jullie website aan het kijken(welke er erg mooi uit ziet) en zag dat jullie ook een behoorlijke vaste/harde kern hebben, leuk hoor!Misschien is het eens leuk om gezamelijk een meeting te organiseren met KIAclub Nederland en Hyundai club Holland. Dan kunnen de leden mooi zien wat er wel en niet op bepaalde modellen overeen komt en kunnen zij/wij ervaringen delen.Ik weet niet of u hier interesse in heeft en of het u leuk lijkt.Ik hoor graag van u.Met vriendelijke groet,Arnold Loos
xtra40 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 wij zelf regelen ook meestal een keer per jaar een bijeenkomst en dat word elk jaar beter bezocht en ik denk dat er wel interesse is om dit wat vaker te doen ?? en met hyundai en kia waarom niet zijn tenslotte broeders en zusters van elkaar ben benieuwd wat je in gedachte had 1
Gerben H Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Zat eerder te denken aan Neven en Nichten.... Maar een goed initiatief!
Smart Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Zijn wij de neven....nichten ligt mij niet zo! Wel een leuk idee hoor. 3
bigwade Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Ben ik neef en nicht..... Leuk idee Arnold ! Ben ook bij jullie lid maar niet zo heel actief 1
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Hou het op broers en zussen En een leuk idee om te combineren.
Wimis on Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Ja, goed plan! Ik doe mee als de datum past enuh............... de mijne is toch mooier (oeps, nu even niet schade! )
Albert jan & Brigitte Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Één grote familie. Wel een leuk idee Arnold. Ik zeg doen. 1
mika kjelld Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 sluit me helemaal aan bij het idee...... gezellig
Gast GreyGriffin Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Prima, maar het wordt toch geen fusie onder de nieuwe naam Kiundai?
kris88 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Kiundai mijn ouwe heeft een i10 en ik noem dat ding een hundai ^^
Seafox Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Leuk!! ben er denk ik ook weer bij ligt alleen aan de datum maar leuk plan!
Smart Geplaatst 8 Oktober, 2014 Geplaatst 8 Oktober, 2014 Nou, je ziet het.....er zijn er een aantal enthousiast. Maar die hebben hun ride ook brandschoon en shining!
Gerben H Geplaatst 9 Oktober, 2014 Geplaatst 9 Oktober, 2014 is Kris88 weer bezig geweest? Maar goed idee van je Smart! Van het weekend maar weer poetsen... misschien kom ik me Kia winkelwagenmuntje weer tegen... 1
Arnold-HCH Geplaatst 9 Oktober, 2014 Topic Starter Geplaatst 9 Oktober, 2014 wij zelf regelen ook meestal een keer per jaar een bijeenkomst en dat word elk jaar beter bezocht en ik denk dat er wel interesse is om dit wat vaker te doen ?? en met hyundai en kia waarom niet zijn tenslotte broeders en zusters van elkaar ben benieuwd wat je in gedachte had Wow wat een reacties al Nou ja, ik had eigenlijk nog niet echt wat in gedachten. Omdat de clubs en hun leden elkaar nog niet kennen is het misschien leuk en makkelijk om in de Meern bij elkaar te komen en elkaars auto te bewonderen. dat zal waarschijnlijk al zo veel tijd kosten dat een middag snel gevult is. Mocht het dan goed gaan en (uiteraard) super gezellig zijn dan kan er altijd gekeken worden of er in de toekomst wat groters aangepakt kan worden. Wij hebben in de maand september als HCH een hele leuke meeting en daarna een BBQ gedaan. Was een geslaagde dag met een poetsworkshop, een audio demo, een (hele kleine) fotosessie en daarna (na ontvangst van alle Hyundai goodies die aangeboden werden door de dealer) naar de BBQ locatie gegaan. Vorig jaar hadden wij een bolletje pijltje route rondom Apeldoorn, welke ook heel geslaagd was. En eind van het jaar/begin 2015 hebben wij een winter meeting (waarschijnlijk bowlen en eten....maar daar zijn wij nog mee bezig en nog niks staat vast) De meeting tussen KIA club Nederland en Hyundai club Holland lijkt mij het mooiste als we weten dat het weer wat beter is, dus zeg april/mei 2015. Als daar andere ideeen over zijn dan graag 1
Wimis on Geplaatst 9 Oktober, 2014 Geplaatst 9 Oktober, 2014 klinkt goed april/mei 2015 De Meern is mooi centraal (en voor mij lekker dichtbij ) Prik maar gauw een datum in die maanden, de winter is weer zo voorbij! Lijkt mij een geweldig idee om dan wel de types enigszins bij elkaar te houden, dus SP2/3 bij de Tucson/I35 (is dat toch?) I10 bij de Picoos, I20 bij de Venga's en die Fiat moeten we maar elders laten parkeren 1
Gerben H Geplaatst 9 Oktober, 2014 Geplaatst 9 Oktober, 2014 Voel een nieuw programma aankomen: Hyundai zoekt Kia Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk 1
Jeroensw Geplaatst 9 Oktober, 2014 Geplaatst 9 Oktober, 2014 Lijkt me leuk de meer is hier een mooie locatie voor
bigwade Geplaatst 9 Oktober, 2014 Geplaatst 9 Oktober, 2014 Fiat moeten we maar elders laten parkeren Kan geheel in stijl met de joendaai i10 komen hoor 4
mika kjelld Geplaatst 9 Oktober, 2014 Geplaatst 9 Oktober, 2014 Kan geheel in stijl met de joendaai i10 komen hoor inkopper whahahaa 1
Smart Geplaatst 9 Oktober, 2014 Geplaatst 9 Oktober, 2014 De Chinezen, the copycats, hadden het al voorzien met de Kiundai Sorefee....linkje!
Aanbevolen Berichten