Arnold-HCH Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Hallo allemaal, via deze weg wil ik mijzelf even "voorstellen". Ik ben Arnold, 34 jaar(op moment van schrijven) en rij geen KIA maar een Hyundai Coupe 2.7 v6 uit 2003 met 88000 op de teller. 9 jaar geleden toen Hyundai club Nederland met hun webhosting in de problemen kwam en het forum weg was, heb ik met de toenmalige oprichter een nieuw forum binnen enkele dagen online gezet en in de loop der tijd uitgebreid. Mijn werkzaamheden waren het technisch beheer van de site en samen met de eigenaar/oprichter bepaalden wij samen een beetje de gang van zaken. 2 jaar geleden stopte de toenmalige eigenaar/oprichter met Hyundai club Nederland en ben ik zelf onder de naam Hyundai club Holland weer helemaal op 0 begonnen. In deze 2 jaar is er veel gebeurd en de website heeft nu 626 geregistreerde leden. Omdat deze website prive gefinancieerd wordt ontbreken er nog dingen zoals merchandise etc. maar goed daar wordt hard aan gewerkt, net als een migratie naar een ander CMS voor de website. Dit is het voorstel topic en ik hoop een klein beetje inzicht van mezelf gegeven te hebben. In een ander topic zal ik het doel van mijn aanmelding kenbaar maken Groet, Arnold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Hallo Arnold Welkom hier op het forum we zijn benieuwd wat er allemaal nog komen gaat misschien nog even je avatar voorzien van een leuk plaatje en je gegevens even compleet maken dit is soms handig met antwoord geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjan gt Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GreyGriffin Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Hallo Arnold, Welkom hier! Ik las in je andere draadje waarom je op het Kia-forum verzeild bent geraakt. Ben benieuwd wat er voor moois zal kunnen groeien tussen de Hyundai- en Kiarijders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Welkom Arnold. Het Hyundai forum kijkt natuurlijk met jaloerse blikken naar ons forum....met bijna 10.000 leden! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Warmentuuter Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Welkom Arnold, Leuk, heb 20 jaar Hyundai ervaring en nu 3 jaar Kia. Dus ik kan over beide mee praten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albert jan & Brigitte Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Welkom Arnold en ook hier veel lees en post plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 Neame="Arnold-HCH" post="162833" timestamp="1412754378"]Hallo allemaal, via deze weg wil ik mijzelf even "voorstellen". Ik ben Arnold, 34 jaar(op moment van schrijven) en rij geen KIA maar een Hyundai Coupe 2.7 v6 uit 2003 met 88000 op de teller. 9 jaar geleden toen Hyundai club Nederland met hun webhosting in de problemen kwam en het forum weg was, heb ik met de toenmalige oprichter een nieuw forum binnen enkele dagen online gezet en in de loop der tijd uitgebreid. Mijn werkzaamheden waren het technisch beheer van de site en samen met de eigenaar/oprichter bepaalden wij samen een beetje de gang van zaken. 2 jaar geleden stopte de toenmalige eigenaar/oprichter met Hyundai club Nederland en ben ik zelf onder de naam Hyundai club Holland weer helemaal op 0 begonnen. In deze 2 jaar is er veel gebeurd en de website heeft nu 626 geregistreerde leden. Omdat deze website prive gefinancieerd wordt ontbreken er nog dingen zoals merchandise etc. maar goed daar wordt hard aan gewerkt, net als een migratie naar een ander CMS voor de website. Dit is het voorstel topic en ik hoop een klein beetje inzicht van mezelf gegeven te hebben. In een ander topic zal ik het doel van mijn aanmelding kenbaar maken Groet, Arnold 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
williebuis Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 Beste Arnold , Leuk is iemand te horen betreft hyundai min of meer de zus van Kia . Ik lees dat jullie ruim 600 leden hebben zou je voor mij wat willen plaatsen op jullie forum . Ik heb een kia venga super pack met lichtmetalen standaard velgen die ik niet erg mooi vind , ik vind de velgen van de ix 20 veel mooier . Wellicht iemand op jullie forum die mij tegen een redelijke prijs kan helpen aan een setje van die velgen . Alvast vriendelijk dank voor de moeite . Gr wil buis wil.buis@ziggo.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rob- Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 Hyundai club Nederland heb ik in een ver verleden nog eens op een clubmeeting in Zandvoort gestaan. Met een Hyundai accent 1.6 sport. Dat is echt al een jaar of 10 geleden denk ik. Was wel heel leuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baggio Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts