Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goedenavond allemaal,

ik ben wytze uit dieren en 45 jaar oud.

ik heb vorige maand mijn eerste kia gekocht een ceed sw xtra 1,4 uit 2010.

op wat kleine dingetjes na rijdt deze zeer goed.

ik heb vorige week een chinese 7 inch cardvd ingebouwd en ben nog steeds bezig om alles werkend te krijgen.

de hoofdfunties werken en ben zeer tevreden hiermee.

mooie forum, en heb al veel opgestoken, ga zo door.

groetjes

Geplaatst

Van harte welkom, ik wens je heel veel pleZier met je nieuwe Kia.

We zijn gek op foto's op dit forum dus we zien graag je nieuwe bak.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Wytze,

Welkom hier! Ik hoop dat je een prettige relatie met de Cee'd gaat opbouwen al ben ik wel benieuwd wat die 'kleine dingetjes'

zijn waarover je het hebt.

Geplaatst

Hallo Wytze,

Welkom hier! Ik hoop dat je een prettige relatie met de Cee'd gaat opbouwen al ben ik wel benieuwd wat die 'kleine dingetjes'

zijn waarover je het hebt.

ik heb de auto gekocht zonder de 295 euro afleveringskosten, dus geen garantie van de garage.

als ik stationair de auto laat rijden rond de 1000 toeren en ik geef IETS gas bij dan gaat de auto enorm stotteren.

dit houdt alleen op als ik gas los laat of vol gas geef. erg vervelend op 30 km wegen/woonwijken en parkeer plaatsen.

verder doet de wiswaspomp het niet, en bij navullen van reservoir blijkt deze lek te zijn.

boven op de achterdeur zit wat roestvorming.

voor de rest rijdt de auto geweldig.

gr. wytze

Geplaatst

ik heb de auto gekocht zonder de 295 euro afleveringskosten, dus geen garantie van de garage.

als ik stationair de auto laat rijden rond de 1000 toeren en ik geef IETS gas bij dan gaat de auto enorm stotteren.

dit houdt alleen op als ik gas los laat of vol gas geef. erg vervelend op 30 km wegen/woonwijken en parkeer plaatsen.

verder doet de wiswaspomp het niet, en bij navullen van reservoir blijkt deze lek te zijn.

boven op de achterdeur zit wat roestvorming.

voor de rest rijdt de auto geweldig.

gr. wytze

Roest boven de achterdeur valt mijn inziens onder de carroserie garantie. Ik heb zelf een ceed SW uit 2011 gekocht bij een peugeot dealer. Bij mijn eigen kia dealer werd de eerste keer dat ik daar met die auto kwam gelijk gekeken naar roestvorming op de achter portieren. Gelukkig bij mij niet het geval. Was dit wel zo geweest dan viel het onder de kia carrosserie garantie.

Ik zou dus zeggen gewoon melden bij een kia dealer

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...