Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb nu bijna een jaar mijn Rio en ben er erg te vreden over. Ik krijg binnenkort een pioneer avic-f8430bt ingebouwd. Lang maar bekend verhaal hier denk ik. :wink:. Ik heb een paar vragen. Kan op dit model een achteruitrijcamera geïnstalleerd worden?

Welke camera adviseren jullie? Waar moet ik aan denken m.b.t. De kosten van dit geheel? Hoe moeilijk is de installatie hiervan?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties!

Grt,

Peter.

Geplaatst

Dat zijn een heleboel vragen

maar volgens mij moet dit zeker kunnen

moeilijk is het niiet voor iemand die dit vaker heeft gedaan maar ik kan niet zien hoe handig je bent

het is best een klus om te doen ja

kosten je kunt het zo gek maken als je zelf wilt uiteraard

je moet wel even vragen aan de dealer of ze alle kabels die bij dit systeem zitten heb al meerdere kerwn gehad dat ze de stekkers die niet worden gebruikt op dat moment in de vuilnis bak verdwijnen

• Like 1
Geplaatst

Pimpmaster,

Bedankt voor de antwoorden. Wat zou een goede camera hiervoor zijn? Ik heb het forum doorgelezen maar eigenlijk staat volgens mij dan, nergens welke camera gebruikt is.

Grt,

Peter

Geplaatst

Gewoon een standaard camera vol doet prima

zelf monteer ik camera's die in de kentekenplaat verlichting zitten geintergreerd

deze vallen bijna niet op en werken prima ook savonds is het zicht nog prima

je kunt wel een hele super dure camera kopen maar dat is netgens voor nodig

en anders als je in de buurt bent kom je even kijken

Geplaatst

Xtra40,

Waar zou ik dan aan moeten denken kwa kosten?

Grt,

Peter

Geplaatst

Toch nog even een vraagje. ;-( Wat zijn een beetje goede boxen voor in de Rio die passen en een goed geluid geven incombinatie met de 8430?

Geplaatst

Gewoon een standaard camera vol doet prima

zelf monteer ik camera's die in de kentekenplaat verlichting zitten geintergreerd

deze vallen bijna niet op en werken prima ook savonds is het zicht nog prima

je kunt wel een hele super dure camera kopen maar dat is netgens voor nodig

en anders als je in de buurt bent kom je even kijken

Ook ik zou graag weten welke camera en waar te koop  :-)

Grt, Bert

Geplaatst

Ook ik zou graag weten welke camera en waar te koop :-)

Grt, Bert

Als geld geen rol speelt, ga je naar de dichtsbijzijnde winkel waar ze carhifi verkopen en koop je daar een. Hetzelfde geldt voor webshops. Maar als je centen beter wilt benutten kijk je even op ebay. Als je zoekt op 'rear camera' af 'backup camera' vind je er genoeg. Als je aan he zoekopdracht ook nog je auto type toevoegd kom je waarschijnlijk ook wel een paar modellen tegen die op de plek van je kentekenverlichting komen.

Oja en schrik niet van de prijzen...... als je €20,- kwijt bent heb je al een dure ;)

En als je het lief vraagt heeft Xtra40 vast wel een linkje voor je

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vandaag eindelijk een nieuwe radio gekregen. Een Pioneer AVIC-F8430BT. Op de terugweg naar huis al een hele verbetering ten opzicht wat ik had. Nu maar even stoeien met de bijgeleverde cdrom met handleiding. Wel kan ik al zeggen dat ik het nu al een verbetering vindt kwa geluid en bediening tov de vorige radio. Eelco ik laat je nog even weten wat het word. Komende periode heb ik het een beetje druk op het werk en thuis met wat kleine verbouwingen. Maar ik kom zeker even terug op je aanbod. Ik ben inmiddels ook een beetje aan het rondkijken naar een update voor de standaard speakers. Moet even zien m.b.t. het budget wat ik eerst wil doen. Ik moet de leidinggevende thuis ook tevreden houden natuurlijk :wink:

Grt een tot nu toe tevreden Pioneer bezitter :-)  :-) :-)  :-)  :-)  

Geplaatst

Bakkerbart,

Ze zien er inderdaad erg indrukwekkend uit maar daar is de prijs ook naar. Het zal ook best een top geluid geven denk ik. Zelf zoek ik iets meer balans in kwaliteit prijs verhouding. Ik hoef echt geen super hifi te hebben. Zelf denk ik dat je dan ook aan de slag moet met zaken als een top versterker, top radio, filters enz enz. Dat word mij iets teveel van het goede. Ik wil een betere kwaliteit ten opzichte van standaard speakers.

Bedankt in ieder geval voor de tip. Houdt ik mij altijd aanbevolen voor. :wink:

Geplaatst

Ik heb eventueel nog wel 2 Pioneer setjes over, die voor een mooi prijsje weg mogen. Mocht je interesse hebben stuur maar een pb'tje. Weet de typenr niet meer maar kan het wel voor je opzoeken als je wilt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...