Matimor Posted October 25, 2014 Share Posted October 25, 2014 Beste, Ik rijd met een Kia ceed van een 9 tal maanden en zit met een vraag. Eergisteren merkte ik op dat wanneer ik met de auto stilsta en wanneer ik gas geef dat de toerenteller bij het terugkeren in stationair in haperingen terugkeert. Ook tijdens het rijden wanneer ik verleg in versnellingen merk ik dat dit gebeurt dat de teller hapert in het terugkeren van toeren. Ik vroeg me af wat het probleem zou kunnen zijn.. ga maandag sowieso al een afspraak maken met de garage om dit na te kijken.. Hebben jullie hier soms ervaring mee?Met vriendelijke groet,Lorenzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ErikPro1 Posted October 26, 2014 Share Posted October 26, 2014 Lorenzo, ErikPro1 hier, geen idee wat dat kan zijn, als motor zelf WEL gewoon zijn toeren draait dan zal het een kleine electr. storing zijn.. Kan dealer vast gewoon resetten, neem ik aan.. Succes in ieder geval.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts