Swift Style Posted November 14, 2014 Share Posted November 14, 2014 Gisteren, 13-11-1014 bij de dealer (Boxmeer) een Firmware Update gekregen voor het Nav.System Pioneer Avic F550BT. Zou voorkomen dat de klok vanzelf op 00:00 springt, als ook dat je plots al je voorgeprogrammeerde radio zenders kwijt bent. Ik ben niet op de hoogte van het Firmware nummer, helaas. Het zou volgens de deal een hele vooruitgang zijn, ben benieuwd. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere gebruikers, na deze update. Laat ze s.v.p.hier achter. Als ik wat betere of slechtere ervaring ondervindt na deze update werk ik dat hier bij. Alvast dank aan alle actieve participanten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
opavanhal Posted September 16, 2017 Share Posted September 16, 2017 hallo kia rijders, Ik heb een ceed van dec 2013 met een f550bt navigatie erin.Dit was een speciale actie van de kia dealer bij aankoop van een nieuwe kia. ik heb er veel problemen mee, hij is al 2 keer vervangen en het werk nog steeds zeer slecht Nu wil ik hem updaten,maar hoe moet dat of moet ik dan toch maar aan een andere denken. Wie weet er een oplossing. Gr. Henk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 als je van de ergernis af wil is het denk ik raadzaam om er een andere radio in te laten zetten de problemen met de 550 zijn nooit echt opgelost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldy Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 Inderdaad zijn er veel problemen geweest met deze type. Er loopt ook een topic hierover. Ik was toendertijd erg blij dat ik een andere type pioneer kreeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nieles Posted September 17, 2017 Share Posted September 17, 2017 De 840, die ik heb, heeft eigenlijk geen problemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts