Ri026 Geplaatst 14 December, 2014 Geplaatst 14 December, 2014 Blankie 01, klokje al binnen uit de Oekraine? Dan kan ie nog mooi onder de kerstboom! ik heb er 1 besteld maar heb er weinig vertrouwen in er stond op een bepaald moment bezorgen door heel ukraine heb niks betaald volgens mij heb ik aangevinkt betalen bij afleveren ik hou jullie op de hoogte Is het pakketje uit de Oekraïne al binnen? Dan kan het nog mooi onder de kerstboom. Quote
tigiy Geplaatst 25 Februari, 2015 Geplaatst 25 Februari, 2015 ik heb er 1 besteld maar heb er weinig vertrouwen in er stond op een bepaald moment bezorgen door heel ukraine heb niks betaald volgens mij heb ik aangevinkt betalen bij afleveren ik hou jullie op de hoogte Nog nieuws? Quote
tonherben Geplaatst 4 Mei, 2015 Geplaatst 4 Mei, 2015 Mag ik hier op inhaken? Ik ben al heel lang op zoek naar een klokje voor in het dashboard. Nu zie ik er daar één zitten! Iemand enig idee waar die te bestellen is????? Site openen in Google Translate zeker al geprobeerd? bij mij zat hij ingebouwd bij het instapmodel van picanto Quote
xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2015 Geplaatst 4 Mei, 2015 De Rio heeft geen klokje en dit klokje kun je gewoon bij de dealer bestelen voor maar net iets meer als 150 euro Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.