Annelies Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Op verzoek stel ik mij even voor: Annelies, 33 jaar, sinds anderhalve maand bestuurster van een zilvergrijze Kia Cee'd SW Seven 2010 en tot op heden erg tevreden. De auto rijdt fantastisch en heeft een zee aan ruimte, wat erg praktisch is. Vorige auto was een Fiat Stilo 1.6 Active (3-deurs) uit 2002 waarmee we 5 jaar lang naar volle tevredenheid gereden hebben. Beide auto's zijn amper te vergelijken. Vanwege gezinsuitsbreiding toch maar gekozen voor een station met ruime koffer, en ja, dat heeft deze auto zeker! Hieronder enkele foto's (deze heb ik geleend van Autowereld) Kleine tegenvaller: gisteren ontdekte ik een roestvlekje aan de bovenkant van het portier rechtsachter. Dit heb ik vandaag bij de garage gemeld en naar verwachting wordt dit keurig opgelost. Wanneer ik volgende week (voor het eerst) de winterbanden laat monteren, hoor ik meer hierover. Quote
arjan gt Posted December 4, 2014 Posted December 4, 2014 Welkom op het forum Annelies. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Guest GreyGriffin Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Hallo Annelies, Welkom hier! Dat roestplekje zal door de dealer vast wel naar genoegen worden weggewerkt. Quote
Recommended Posts