vand.m Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Zijn er meer mensen die net als ik zo af en toe storing hebben van het navigatiesysteem? Na het starten van de motor komt de knop “accepteren” verlicht in het display waarop je dient te drukken. Nu gebeurt het dus dat deze niet verlicht is en er dus niets mogelijk is. Het duurt soms een kwartier als die het opeens gaat doen. Wil je verder bedienen bijv. op de nav.knop drukken duurt het opnieuw weer een lange tijd voor het werkt. Het systeem is eigenlijk slakkentraag! Het is zelfs een keer voor gekomen dat het hele display zwart bleef. Soms gaat het weken goed om opeens niets meer te doen. De dealer wil er wel naar kijken maar moet het terplaatse constateren. Dat wordt lastig als het maar eens in de 2 of 3 weken voorkomt. Eerder dat ik daar ben, dik een uur rijden, werkt alles natuurlijk net weer normaal. Groet, vand.m Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Volgens mij oets dergelijks ook gelezen op de italiaanse Sportage forum. Daar helpte het om de zekering er een tijdje uit te halen. Maar dat is wel een tijdelijke oplossing. Mss kun het filmen voor je dealer, als het probleem zich weer voordoet. Heb zelf een ChinaNavi dus over de originele kan ik niet echt meepraten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
enrique Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Zijn er meer mensen die net als ik zo af en toe storing hebben van het navigatiesysteem? Na het starten van de motor komt de knop “accepteren” verlicht in het display waarop je dient te drukken. Nu gebeurt het dus dat deze niet verlicht is en er dus niets mogelijk is. Het duurt soms een kwartier als die het opeens gaat doen. Wil je verder bedienen bijv. op de nav.knop drukken duurt het opnieuw weer een lange tijd voor het werkt. Het systeem is eigenlijk slakkentraag! Het is zelfs een keer voor gekomen dat het hele display zwart bleef. Soms gaat het weken goed om opeens niets meer te doen. De dealer wil er wel naar kijken maar moet het terplaatse constateren. Dat wordt lastig als het maar eens in de 2 of 3 weken voorkomt. Eerder dat ik daar ben, dik een uur rijden, werkt alles natuurlijk net weer normaal. Groet, vand.m Inderdaad de zekering eruit dan krijgt de navigatie een harde reset. Was bij mij ook een probleem heb dat toen mijn garage gezegd dat het meerdere keren voorkwam en heb toen een nieuwe navigatie in mijn auto gekregen Dus mijn advies is een harde reset proberen en in de gaten houden Als het nog meer voorkomt terug naar de garage Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frankske Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Volgens mij oets dergelijks ook gelezen op de italiaanse Sportage forum. Daar helpte het om de zekering er een tijdje uit te halen. Maar dat is wel een tijdelijke oplossing. Mss kun het filmen voor je dealer, als het probleem zich weer voordoet. Heb zelf een ChinaNavi dus over de originele kan ik niet echt meepraten. wat is een Chinanavi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willemfred Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 Inderdaad de zekering eruit dan krijgt de navigatie een harde reset. Was bij mij ook een probleem heb dat toen mijn garage gezegd dat het meerdere keren voorkwam en heb toen een nieuwe navigatie in mijn auto gekregen Dus mijn advies is een harde reset proberen en in de gaten houden Als het nog meer voorkomt terug naar de garage Succes Ik had in het begin een 5tal keer een probleem, als ik de auto startte dan speelde de radio maar het scherm bleef helemaal zwart en kon ik niets doen, zelfs na een herstart van de auto bleef dit zo, maar na het uittrekken van de zekering was dit telkens opgelost. Ik heb dan eens een software update gedaan en heb dat probleem nooit meer gehad. Nu had ik een probleem met het touchscreen, het reageerde verkeerd of helemaal niet. Deze week onderhoud van 60000 KM laten uitvoeren en dealer hiervan ingelicht, deze heeft zonder problemen de radio vervangen door een nieuwe. De auto is hierdoor wel 2 dagen in plaats van 1 dag in de garage geweest, maar ik vind dit wel prachtige service van KIA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stief Posted December 21, 2014 Share Posted December 21, 2014 wat is een Chinanavi?Een aftermarket radio/navi uit china.In mijn geval een Witson. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Timo0103 Posted December 22, 2014 Share Posted December 22, 2014 En die werkt als een speer, altijd nieuwe kaarten ( gratis ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts