Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mensen,

Onze Picanto heeft ongeveer een week stil gestaan. Ik loop naar de auto toe en druk op het knopje op de auto deur , geen response.

Nogmaals, 3,4 keer geprobeerd niks.

Ik loop naar de passagiersdeur, druk op het knopje, nope niks.

Ik druk op het knopje op de sleutel van ga maar open, nee niks.

Als nood oplossing haal ik de sleutel uit de houder en doe de deur open, OMG wat een herrie TUUT TUUT TUUT ( achtergekomen dat er dus een alarm op zit) :).

Ik dus in de auto zitten, druk op de start engine knop, nee nog steeds niks.

Lampjes op de dashboard branden wel, verlichting van de koplampen gaan ook aan, dus accu is goed.

Tweede keer engine, nope niks.

Derde keer, ja hoor WROEM ineens start hij.

Autodeur dicht gegooid, keyless werkte nu ook.

Waar ik jammer genoeg later achter kwam is dat ik misschien beter de reserversleutel gepakt had om uit te sluiten of het aan de sleutel ligt.

Werkte het niet omdat de auto een week stil heeft gestaan?

Volgens mijn partner is dit de derde keer dat dit optreed, oplossing is hoe ik het dus ook heb opgelost.

Volgens haar heeft deze ook na 2 dagen stilstaan ook dezelfde euvel gegeven.

Ik vermoed eerlijk gezegd een batterij dat vervangen moet worden, of zijn er meer mensen die dit ook hebben gehad?

Zoals ik aangaf zal ik de volgende keer de reservesleutel pakken en kijken wat er dan gebeurt.

Groetjes.

Geplaatst

Ik denk aan de sleutelbatterij. Licht het LEDje in de sleutel wel op als je 'm als remote gebruikt?

Volgende keer om te starten eens met de sleutel (het kastje) op de startknop drukken.

Dat is een soort van nood-oplossing, staat ook in het boekje van de auto.

Als dat meteen werkt is het zeer waarschijnlijk het batterijtje. Alleen zou de auto dat op het dashboard al moeten aangeven met een icoontje, volgens mij in de toerenteller.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...