Robson Geplaatst 21 Januari, 2015 Geplaatst 21 Januari, 2015 Hallo, ik wil me even voorstellen op dit forum. Ik ben Robson en ben 44 jaar ik heb sinds kort mijn eerste Kia gekocht bij vdns in Helmond Een Rio 1.2 plus pack zwart metallic. Ik ben getrouwd en heb een dochter. Mijn beroep is vrachtwagenchauffeur. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 21 Januari, 2015 Geplaatst 21 Januari, 2015 Hallo Robson, Welkom hier! Veel plezier met je Rio. Quote
Robson Geplaatst 22 Januari, 2015 Topic Starter Geplaatst 22 Januari, 2015 Ik hoop dat het genieten snel kan beginnen. Mijn Rio is inmiddels in reparatie gegaan voor de bekende kwalen zoals dashboard kraakt, kachelklep en de aircopomp. Ook de koppeling moet worden controleerd i.v.m. Bijgeluiden bij achteruit manouvreren. Mijn rio is van 2012 en heeft 28k gereden. Ik heb voorheen vag auto's gereden en schrik niet zo snel van een defect Maar zonder gekheid ik hoop dat alles netjes verholpen wordt. Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 22 Januari, 2015 Geplaatst 22 Januari, 2015 Ja, nu kan Kia de befaamde zeven jaar garantie waarmaken. Laat ons weten of dat ook echt gebeurt. Quote
kiakia Geplaatst 3 April, 2015 Geplaatst 3 April, 2015 Welkom. Ik neem aan dat alles is opgelost aangezien meeste mensen alleen de negative reacties plaatsen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.