Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Software update 7.5.8

Gast willie wortel

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou ik heb de orginele kabel maar gezocht op marktplaats en kijken of het met de orginele verloop van apple het wel werkt. zo zonde dat kia hier geen vervangingskabel heeft na bijna 3 jaar dat de lightning connector uit is

Geplaatst

Nou ik heb de orginele kabel maar gezocht op marktplaats en kijken of het met de orginele verloop van apple het wel werkt. zo zonde dat kia hier geen vervangingskabel heeft na bijna 3 jaar dat de lightning connector uit is

Leuke muziek hou je van...

Anyways, probeer eens een andere iPhone. Kijken wat er dan gebeurd

• Like 1
Geplaatst

Leuke muziek hou je van...

Anyways, probeer eens een andere iPhone. Kijken wat er dan gebeurd

IPhone van de vrouw geprobeerd dat is een 5 heeft hetzelfde probleem

Oh en slayer altijd goed, fan van het eerste uur, voel me gelijk oud :wink:

Geplaatst

Als de telefoon "hikt" op de BT, hangt deze dan aan een voeding?

Ik heb thuis een BT-speakertje in de badkamer, waarop ik stream vanaf mijn iPhone 4s. Als ik de telefoon op een Dock zet en dan stream hikt het wel eens, hang ik de telefoon aan een lader dan niet.

Je zou in de auto eens kunnen proberen te laden met een plug in de 12V-aansluiting ipv vanaf de USB-stekker van de radio.

Maar als je dit ook hebt ZONDER te laden gaat mijn tip sowieso niet op...

Geplaatst

Nou de originele kia kabel binnen en de officiële adapter van 30 pins naar Lighting en de iPhone word weer als iPod gezien en het fijnste ook geen hik meer en als voordeel dat het geluid nu echt over de boxen heen knalt

Arme buren want Ac/dc stond wel erg hard aan :wink:

• Like 3
Geplaatst

Arme buren want Ac/dc stond wel erg hard aan :wink:

Thunderstruck????

Kom maar naast me wonen :cool:

• Like 1
  • 5 weken later...
Geplaatst

ga woensdag a.s. nieuwe update geinstalleerd krijgen bij de garage... dacht laat ik me de moeite besparen die 7.5.8 er op te zettte, deze gaat er toch gelijk op met de kaartupdate. wel jammer dat de kaart nog van 2013 stamt. reden hiervoor is dat de satteliet maar eens in de 2 jaar voorbij komt, maar ze hebben toch een gebruikers input via de navigon website dacht ik gelezen te hebben. waarom verwerken ze die aanpassingen dan niet gelijk ?   de automatische tmc re-routing is wel handig om te hebben, heeft me dikwijls behoed voor langdurig in de file staan.  weet iemand of en hoe je POI's in die LG navigatie kan plakken ? heb al aantal uren lopen zoeken maar kom niet verder dan dat je er een hyundai versie software op kan zetten, welke ook geen POI toelaat.:-/

p.s. Muse klinkt ook best ok op dat ding en buren hier klagen niet gelukkig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...