Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een achteruitrij camera op een Witson?

Het gaat hier om het volgende model: http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=100623953

Volgens de verkoper moet het op dit model aan te sluiten zijn, alleen kom ik er niet uit: http://www.witson.com/en/displayproduct.html?proID=101550255

Het probleem is dat er verschillende AV in en uitgangen zijn en ik niet weet op welke ik deze zou moeten aansluiten. Ik heb ze allemaal geprobeerd, maar werkt nog niet. Daarnaast zitten er bij de camera nog een zwarte en rode draad aan vast.. Ik snap er niets van.

Hopelijk heeft iemand hier al zo'n camera ingebouwd en kan mij helpen!

Alvast bedankt.

(Eventueel kan ik zelf een foto maken van de onderdelen, want op de foto van het product wijkt i iets af zie ik)

Geplaatst

er zit aan de witon die jij laat zien maar een camera ingang dus daar kan je niet veel fout aan doen 

maar je moet nu alleen nog even een stroompje zetten op de draad backup aan de radio 

daar is dat rode draadje voor die in die camera cabel zit 

als je dan je camera op je achteruit rij verlichting aansluit dan kan je die rode draad daar ook op aansluiten zo dat je radio ook dat signaal krijgt en zo kan hij overschakelen naar het achteruit rij beeld  

Geplaatst

2lmui37.jpg

van boven naar beneden 

zwart op massa

rood op de plus van de achteruit rij verlichting 

rood met vraag teken moet achter de radio op de draad back worden aangesloten meestal een blauwe draad 

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...