Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste,

Weet er iemand hoe ik de binnenverlichting van mijn kia rio moet vervangen? En welke lampjes ik zou moeten kopen? Ik zou hem graag in ledkleur krijgen. Ik heb zo een binnenverlichting waarmee je kan kiezen of je het linkse of het rechter lampje aan wilt, zat origineel in mijn kia rio sense. (Heb foto bijgevoegd)

Tips en links naar eventuele verkoopsites zijn welkom :-)

Groetjes

Joris

post-14309-0-73286000-1422912842_thumb.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst

Bij deze is dit perfect gelukt. Was helemaal niet moeilijk dus beetje nutteloos topic :P Effect is super! zal asap een foto posten.

Geplaatst

Zeker! Doet de dimfunctie het nog? En heb jij een witson of originele nav?

Dimfunctie doet het nog perfect! Het is de originele nav :-)

Geplaatst

Heb het gekocht via ebay.co.uk. Echt spotgoedkoop! En poepsimpel om te installeren.

http://www.ebay.co.uk/itm/331348796146?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Hoe ik het gedaan heb :

Met kleine platte schroevendraaier de lampekapjes eruit gehaald

Dan de gloeilamp die erin zat eruit geklikt (gewoon trekken) en de nieuwe erin geklikt.

Klaar is kees :-)

Succes ermee!

Geplaatst

Maar ik heb daar (plus pack) geen licht unit zitten. Heb een 3 deurs dus zit mijn lichtunit in het midden

Geplaatst

Dat weet ik gelukkig! Maar dacht dat jij een extra unit had geplaatst ipv vervangen

ah zo !:-) neen zat er origineel al in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...