Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Mijn Amerikaanse vriendin heeft onlangs een Kia Soul gekocht in de US. Binnen afzienbare tijd verhuist ze naar Nederland en het is de bedoeling dat ze haar 'hamster' meeneemt naar Nederland. Ik kan me er nu al op verheugen om hier in deze eigenwijze auto rond te toeren.

Groet, Jannet

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Jannet,

Welkom hier! Ik ben benieuwd of de 'hamster' met de 2.0-motor zonder problemen in Nederland wordt toegelaten. Ik heb ooit een Cee'd met een

twee liter motor gehad (eerste generatie) en weet dus hoe lekker dat rijdt. Ik snap nog steeds niet waarom de Soul hier alleen nog in

elektrische uitvoering in de prijslijst staat.

Geplaatst

Bedankt GreyGriffith voor je welkom. Daar zijn wij ook benieuwd naar, want dat scheelt best veel geld en gedoe als het model hier al toegelaten is. Mijn vriendin heeft ook in een 1.6 proef gereden, maar die vond ze net iets te weinig pit hebben. In Amerika is de Soul een 'kleine' auto en dan wil je tussen al dat geweld wel een auto hebben waarmee je snel weg kunt komen als het moet.

De 2.0 Ceed was wel een bestaand model in Nederland?

Geplaatst

Bedankt GreyGriffith voor je welkom. Daar zijn wij ook benieuwd naar, want dat scheelt best veel geld en gedoe als het model hier al toegelaten is. Mijn vriendin heeft ook in een 1.6 proef gereden, maar die vond ze net iets te weinig pit hebben. In Amerika is de Soul een 'kleine' auto en dan wil je tussen al dat geweld wel een auto hebben waarmee je snel weg kunt komen als het moet.

De 2.0 Ceed was wel een bestaand model in Nederland?

Ja inderdaad dat klopt , misschien eens informeren bij de anwb/douane/

En inderdaad jammer dat er alleen maar vanaf nu een elektrische komt.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Ja Jannet, de 2.0 Cee'd was een in Nederland bestaand model, werd geleverd in combinatie met een viertraps automaat. Is intussen

al lang uit de prijslijst gekukeld, waarschijnlijk te wijten aan de steeds strengere emissie-normen uit Brussel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...