Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedendag,

Effe voorstellen:

Naam: Marco

Leeftijd: 40

Ik ga dus op zoek naar een Sorento. Ik wil hier op het forum dan ook wat rondneuzen om te kijken of ik wel goed doe. Sinds ik geen Honda meer rij, wat ik al vanaf mijn 20e met veel plezier en in club verband heb gedaan, heb ik alleen maar veel pech met mijn auto's gehad. Voornamelijk slechte duitste auto's. Wij willen nu graag een grote hoge auto hebben, maar Honda bevalt ons in onze prijsklasse hierin niet. De Sorento hebben we altijd al imposant en mooi gevonden. Vandaar nu deze keuze. Ik rij nu momenteel een Citroën C5 station van 2006. Die gaat nu dan plaats maken voor de Sorento. Het gekke is wel, dat deze C5 mij nog geen enkele keer heeft teleur gesteld of heeft laten staan !! Dat in tegenstelling wat er van Citroën gezegd word. Maar het is gewoon een auto waar ik me niet in thuis voel. Te gewoon.

We gaan vrijdag al kijken naar een Sorento in Venray bij een auto handel. Een 2.4i X-treme van bwj: 2005.

Als iemand deze auto kent, en iets slecht of goed kan vertellen, dan zou ik dat graag via een pm willen horen. Verder hou ik het hier wel bij wat mijn keuze is geworden.

Gr.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Hallo Marco,

Welkom hier! Ben benieuwd of de Sorento in Venray je gaat verleiden.

PS: Kijk ook even in de rubriek 'te koop aangeboden' van dit forum!

Geplaatst

Welkom Marco.

Er staat op dit forum idd een zeer enthausiaste Sorento te koop.

• 2 weken later...
Geplaatst

hallo alweer,

ben al heel wat Sorento's tegen gekomen, maar elke keer weer een flinke afknapper. De Sorento in Venray was een rammel bak !! enorme herrie onder de auto.

daarna nog 2 in mijn eigen buurt gevonden, maar 1 was een zeer goed gebruikte, en de andere .... tja, was meer in de versnelling trekken dan gewoon schakelen.

verder nog her en der wat tegen gekomen, maar helaas.

verteld een vriend me dat zijn buurman van de zomer zijn Sorento wil gaan inruilen voor een diesel, ivm te veel km maken.

en dat deze enorm zuinig is op zijn auto, wekelijks poetst, en perfect het onderhoud laat verrichten enz.

dus ...... we zijn nu eindelijk een Sorento X-treme rijker !! ik heb nog geen foto's enz, want hij word pas volgende week overgeschreven. maar alles is rond.

is ook gewoon standaard. dus die foto's zullen jullie vast wel vaker gezien hebben.

nu kan ik hier op het forum verder gaan met info inwinnen.

we willen een bullbar en side bars, en kijken wat zoals te krijgen is.

mvg.

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Gefeliciteerd Marco, het is dus toch gelukt dankzij de buurman van je vriend. Veel plezier met de Sorento.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...