bigwade Geplaatst 16 Februari, 2015 Geplaatst 16 Februari, 2015 Vanwege dit topic: http://www.kiaclub.nl/topic/17239-15000-km-beurt/ stel ik voor een Kiaclub.nl-Dealerpluim op te zetten. Zo kan het namelijk ook ! Heeft iemand ideeën w.b. de visualisatie van deze pluim, leef je uit. Je inzending moet passen in een vierkant van 800x800 pixels. Copy-paste van den webs mag mist persoonlijk aangepast. Sluitings datum 1 maart 12:00 Dames heren, leef u uit. Een onafhankelijke jury wordt asap benoemd. We zien de resultaten graag hier onder... 2 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 17 Februari, 2015 Geplaatst 17 Februari, 2015 Hier is nog een variant met URL: Quote
Pugnator Fortis Geplaatst 17 Februari, 2015 Geplaatst 17 Februari, 2015 mag ik een suggestie doen, betrek Kia Nederland er bij. waardoor je draagvlak krijgt. Super initiatief! (logo is oud) Quote
bigwade Geplaatst 17 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2015 Mooi de eerste is binnen Quote
bigwade Geplaatst 17 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2015 mag ik een suggestie doen, betrek Kia Nederland er bij. waardoor je draagvlak krijgt. Super initiatief! (logo is oud) Kia NL heeft zijn eigen dealer waarderings systeem. Daar horen ook showroomuitstraling, koffie, verkopen, klanttevredenheid ( in willekeurige volgorde) bij. Als onafhankelijke kiaclub.nl kunnen (en moeten) we dus ons eigen ding doen. Er was ooit een dealerduimnaarbeneden topic (ook heel prima), maar dit moet gewoon een leuke opsteker gaan worden voor de excellerende dealers w.b. kiaclub.nl leden en klanttevredenheid. GG heeft de eerste (zeer gewaardeerde) aanzet gedaan, maar we zien er graag veel meer. Daarom, dames heren, laat uw grafische kennis en kunde eens zien om de pluim vorm te geven. 800x800 pix is geen must, als het maar max 800 pix hoog of breed is. . Quote
Smart Geplaatst 17 Februari, 2015 Geplaatst 17 Februari, 2015 Leuk initiatief meneer bigwade... 1 Quote
bigwade Geplaatst 17 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 17 Februari, 2015 Is dit een constructieve inzending heer Smart ? Quote
Smart Geplaatst 17 Februari, 2015 Geplaatst 17 Februari, 2015 Ben nog bezig met de contouren... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Februari, 2015 Geplaatst 17 Februari, 2015 Grey Griffin krijgt ook een pluim. Leuk ontwerp Quote
bigwade Geplaatst 19 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2015 Dames heren, dit gaat niet echt hard. We hebben slechts één serieuze inzending van GG binnen. Leef je uit in Photoshop, Indesign etc maar verzin eens wat leuks voor het ontwerp van de kiaclub.nl-dealer pluim ! Quote
Remko .me Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Hierbij mijn ontwerp, iets zakelijkere kant gekozen. Maakt het interessanter om op te hangen voor de dealer, verwacht ik. Heb me gehouden aan de stijl van Kia dealers zelf. 3 Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Ziet er erg goed uit Remko. Alleen mis ik een verwijzing naar de Kiaclub. Of was dit bewust? 1 Quote
Remko .me Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Ziet er erg goed uit Remko. Alleen mis ik een verwijzing naar de Kiaclub. Of was dit bewust? Staat in het armpje, zou ik een link toevoegen? (edit link toegevoegd en varianten met iets duidelijkere tekst in arm toegevoegd) Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Hallo Remko, Mooi ontwerp. By the way: ik heb je net een PM gestuurd. Groet van GreyGriffin Quote
Remko .me Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Hallo Remko, Mooi ontwerp. By the way: ik heb je net een PM gestuurd. Groet van GreyGriffin Thanks! Heb het snel even aangepast, bedankt voor de tip! Top!! Quote
bigwade Geplaatst 23 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2015 Hebben we nog meer creatieven hier ? Lees het topic even door. NB vierkant is niet verplicht als het maar binnen de 800x800 pixels blijft. Meerdere inzendingen pp zijn ook van harte welkom. Leef je uit ! Quote
Remko .me Geplaatst 23 Februari, 2015 Geplaatst 23 Februari, 2015 Hierbij nog een ontwerp En een vernieuwde met een echte pluim: Quote
Nieles Geplaatst 24 Februari, 2015 Geplaatst 24 Februari, 2015 Hierbij nog een ontwerp Mijn stem gaat nu al uit naar deze! Quote
Cerba Geplaatst 24 Februari, 2015 Geplaatst 24 Februari, 2015 Ik stem voor de dealerpluim pluim Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 26 Februari, 2015 Geplaatst 26 Februari, 2015 Ik voeg er nog eentje aan toe, vond in m'n oorspronkelijke ontwerp dat de URL van de Kiaclub er wat bekaaid af kwam en zou wat nadrukkelijker willen wijzen op onze onafhankelijke positie ten opzichte van Kia Motors Nederland. Quote
Swift Style Geplaatst 26 Februari, 2015 Geplaatst 26 Februari, 2015 Heel leuk. Prima idee. Maar komt er ook eentje met een duim omlaag ?? Dat zou reel zijn en wellicht zo'n dealer stimuleren om beter te doen. Ook hebben leden er recht op om te weten dat er niet alleen goede dealers zijn waar ze naar toekunnen, maar ook (veel) mindere die ze zouden kunnen mijden. Ik wil daarvoor, duim naar beneden, dan als eerste Wassink in Boxmeer voor nomineren. Deze heeft hij mij inziens dik verdient. Quote
PatrickPR Geplaatst 26 Februari, 2015 Geplaatst 26 Februari, 2015 Dan moet ik toch concluderen dat dit pluimen-systeem op deze manier (zonder autoritaire instantie) niet helemaal gaat werken, aangezien ik best tevreden ben over Wassink in Boxmeer. Wat gaan we dan doen, 2 pluimen op de ruit plakken? 1 met de duim omhoog en 1 met de duim omlaag. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.