Ga naar inhoud

Android Witson voor de SP3


Wimis on

Aanbevolen Berichten

Hoi Wimis,

Als het nog niet is opgelost stuur me dan maar een pb.

Op Android gaat overigens mijn voorkeur uit naar Sygic. Vind het mooier en gebruiksvriendelijker en de kaarten zijn makkelijker te updaten en te downloaden. Maar Igo heb ik ook nog wel voor Android.

 

Hoi Stief,

wat mij wel op valt is dat ik, of Navgear of Igo opstart........ in beide gevallen start de 'Basarsoft' op met het Igo logo in het scherm, dus beide doen het zelfde.

Meestal geen satelliet te bekennen........... ?

 

Die Sygic, wat moet ik mij daarbij voorstellen? En waarschijnlijk andere software installeren op de Android :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Net nog eens proberen ................ echter zonder resultaat :(

IGO 9.6.29.329069.apk blijft de satellieten negeren! Dus dat wordt een nieuwe update als kiakuiper terug is.

De gps tester voor de android wilde niet echt geïnstalleerd worden............ what's next !

Popcorn daar en tegen ging prima, ik zat al snel "Taken 3" te kijken :)

Vrouwtje kwam vragen of ik er chips bij wilde............

 

Radio blijft blurrrrrrrr........... :( (zal ook wel een update zijn)

 

To be continued !

 

 

 

Mijn gps systeem werkt prima, binnen de 10sec heeft hij satteliet verbinding en tijdens het rijden nog geen uitval vastgesteld.

Heb na inbouw het geleverde gps kaarte in het toestel gestoken en de software werd onmiddelijk geinstalleerd.

 

Android versie in mijn radio 4.4.4_10032015

Kernel : 3.0.36+

 

Betreffende het slecht FM ontvangst : heeft iemand al geexperimenteerd met een antenneversterker tussen stekker en radio?

Radio ontvangst en klank : :? , TA werkt ook niet , waarschijnlijk door zwakke FM signaal

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn gps systeem werkt prima, binnen de 10sec heeft hij satteliet verbinding en tijdens het rijden nog geen uitval vastgesteld.

Heb na inbouw het geleverde gps kaarte in het toestel gestoken en de software werd onmiddelijk geinstalleerd.

 

Android versie in mijn radio 4.4.4_10032015

Kernel : 3.0.36+

 

Betreffende het slecht FM ontvangst : heeft iemand al geexperimenteerd met een antenneversterker tussen stekker en radio?

Radio ontvangst en klank : :? , TA werkt ook niet , waarschijnlijk door zwakke FM signaal

 

Zelfde Kernel andere 4.4.4_12122014 (dus ouder)

Nu heb ik al een update van kiakuiper de 4.4.4_25032015.......... alleen hoe zet ik die erop?

 

MCU.img

Update.img beide Schijfkopiebestanden

 

Het radio probleem wordt erkent dat is duidelijk!

Maar de oplossing laat nog even op zich wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...