Ga naar inhoud

tuning


johnmarlou

Aanbevolen Berichten

hallo venga vrienden

 

ik wil graag weten of iemand van jullie ervaring heeft met het tunen van de venga of het tunen met een powerbox

en wat de mogelijkheden zijn omtrent het tunen

ik wacht graag jullie ervaringen af 

 

mvg john

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

http://unlimitedtuning-px.rtrk.nl/chiptuning-kia-venga-1-4i-cvvt-90-pk.html

 

Ik denk dat er weinig Venga rijders zijn waarvan hun Kia een chiptuning hebben ondergaan.

Het verschil lijkt mij ook niet zo groot van 90 naar 102 pk

Wel heb ik gereden met een Rio die een chiptuning heeft gehad.

Daar viel het op dat je meer trekkracht bij een lager toerental had.

Of dat bij de Venga ook zo zal zijn.......

Durft het je niet te zeggen.

Je moet wel in je achterhoofd houden dat je je garantie kwijt kan raken.

Dat vind ik het niet waard.

Zou zeggen bel ze op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo allemaal.

 

Ik ben van plan om een nieuwe auto te kopen, ik ben zeer tevreden met ijn venga dus het zal wel nog een venga kunnen zijn, maar deze keer met navigatie.

Een andere auto waar ik aan denken ben is de nieuwe honda Jazz/fit 2015 die deze zomer aankomt, tot nu toe de enige auto die het zelfde ruimte bied dan de venga.

 

Nu de vraag, kan iemand hier mij eerlijk vertellen als de kia navigatie de moeite waard is?

Ik heb nog niks goed gehoord daar over en dat zal de enige reden zijn om niet de venga te kopen of wel, want de multimedia sisteem van de honda lijkt mij geweldig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik vind de kia navigatie sinds software 7.5.8 best goed, kaarten zijn sterk verouderd maar dat is vaak bij af fabriek navigatiesystemen maar op de radio en bleutooth functie is niets aan te merken.

 

Maar om daar een auto voor te laten vind ik wat apart je vind een auto fijn rijden of niet maar om nou alleen naar de navigatie te kijken en daar een beslissing op te doen. dan zeg ik kijk naar het MMI systeem van audi dat is pas leuk maar ja daar hoort wel een prijskaartje bij. ga je voor navigatie dan kom je bij renault uit aangezien die tomtom in de auto hebben en die kan je dus per kwartaal updaten  

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het gaat niet alleen om navigatie, de CVT versnellings bag spreekt mij ook wel aan, aangezien dat mijn Venga heeft een oude 4traps automaat, helemaal niet zuinig, maar rijd toch wel lekker, ik weet het helemaal niet meer, moeilijk een keuze te maken!!!! aaaaaaaahhhhh!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...