Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste forum vrienden,

Ik heb 2 maanden terug een kia sorento gekocht bevalt perfect hiervoor altijd duitse auto's gereden doet dit niks voor onder.

Nu heb ik me is wat ingelezen over het probleem met de tussenbak en om dat voor te zijn wil ik graag is weten welke opties ik heb.

Superlock kopen ?

Zekering 13 eruit halen wat geeft dit voor gevolgen ?

Zijn er nog andere opties ??

mijn wagen is nog in nieuwstaat met 75000 km en gelukkig 4 nieuwe banden dus zal nog wel even voorruit kunnen.

heb van mijn vrouw al gehoord dat ik er lang mee moet doen dus vandaar toch opzoek naar fouten die ik voor kan zijn.

Bij voorbaat dank.

Geplaatst

Beste forum vrienden,

Ik heb 2 maanden terug een kia sorento gekocht bevalt perfect hiervoor altijd duitse auto's gereden doet dit niks voor onder.

Nu heb ik me is wat ingelezen over het probleem met de tussenbak en om dat voor te zijn wil ik graag is weten welke opties ik heb.

Superlock kopen ?

Zekering 13 eruit halen wat geeft dit voor gevolgen ?

Zijn er nog andere opties ??

mijn wagen is nog in nieuwstaat met 75000 km en gelukkig 4 nieuwe banden dus zal nog wel even voorruit kunnen.

heb van mijn vrouw al gehoord dat ik er lang mee moet doen dus vandaar toch opzoek naar fouten die ik voor kan zijn.

Bij voorbaat dank.

Hallo Davey, er zijn al meerdere topics over de superlocker :) kijk eens bij het topic van Marcofr (superlocker, waar te krijgen)

Anyway, belangerijk is dat de profieldikte van de banden voor en achter gelijk zijn (max 1 a 2 mm verschil) Maar dat zal met jou 4 nieuwe banden voorlopig geen probleem zijn.

Let er trouwens ook op dat de wagen goed uitgelijnd is, en de bandenspanning op orde.

Geplaatst

Beste Herman

Ik heb veel gelezen en opgezocht ik zit er aan te denken om de superlocker te bestellen of zelf te maken.

Ben best handig dus denk dat het me wel moet lukken. Ga me er nog is in verdiepen.

De banden en de ujitlijning zijn perfect hoor, daar heb ik opgelet.

Zag een ander topic over je bons in de automaatbak, je zou is moeten wachten tot je helemaal stilstaat en dan overzetten in van reverse in drive dat scheelt met bonken.

Rijd altijd automaat ze doen het allemaal sommige iets gevoeliger als de anderen maar dit helpt niet te snel doen.

groeten

Geplaatst

Beste Herman

Ik heb veel gelezen en opgezocht ik zit er aan te denken om de superlocker te bestellen of zelf te maken.

Ben best handig dus denk dat het me wel moet lukken. Ga me er nog is in verdiepen.

De banden en de ujitlijning zijn perfect hoor, daar heb ik opgelet.

Zag een ander topic over je bons in de automaatbak, je zou is moeten wachten tot je helemaal stilstaat en dan overzetten in van reverse in drive dat scheelt met bonken.

Rijd altijd automaat ze doen het allemaal sommige iets gevoeliger als de anderen maar dit helpt niet te snel doen.

groeten

Over de kloink was ik al bij de dealer geweest, het hoorbare geluid had te maken doordat er klein beetje speling op tussenbak ketting zit

Maar idd voorlopig is dit "ongemak"  te verwaarlozen, ben soms een pietje precies :P

Geplaatst

ik zit ook info te zoeken over de knop.

moet een simpele aanpassing zijn moet naar mijn idee goed na te maken zijn en goedkoper.

als je de non tod knop hebt waar de 2hi op staat hoef je volgens mij alleen nog een aanpassing te doen voor de lock stand..

Geplaatst

ik zit ook info te zoeken over de knop.

moet een simpele aanpassing zijn moet naar mijn idee goed na te maken zijn en goedkoper.

als je de non tod knop hebt waar de 2hi op staat hoef je volgens mij alleen nog een aanpassing te doen voor de lock stand..

ik heb ondertussen al wat afgezocht echte duidelijke info kan ik niet vinden heb nu me zekering 13 velengd met draad naar een schakelaar dus die 2wd hi heb ik nu en kan zelf switchen naar 4wd.

Vraag me alleen af wat er gebeurd als je lang rijd zonder de tussenbak te gebruiken.

Heb wel iets vaags met mijn clock die gaat soms uit en aan of niet aan verder top auto

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...