Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben er een tijdje uitgeweest maar heb nu een vraag Ik heb de 7 jaars update is die nu al beschikbaar bij de dealer??

bedankt

Geplaatst

Ik ben er een tijdje uitgeweest maar heb nu een vraag Ik heb de 7 jaars update is die nu al beschikbaar bij de dealer??

bedankt

Ja, die is sinds medio februari/maart reeds beschikbaar.

Dan krijg je de kaart update en de software update.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ja, die is sinds medio februari/maart reeds beschikbaar.

Dan krijg je de kaart update en de software update.

Grtz.

Specialmade

Dan lopen ze wel heel ver achter Hoe zou dat toch komen  ???

Geplaatst

Ben gister bij ATS Zeist langsgeweest voor nav update en die hebben keurig de laatste versie er op gezet ..   software v7.5.8 en map ****3E7AE en bluetooth update 

als ze die nu nog niet hebben daar dan lopen ze zeker achter want ATS is ook niet de snelste.

• 2 maanden later...
Geplaatst

]Hoe kun je zonder naar de dealer te gaan, zien welke versie je hebt.

12. INSTELLINGEN ( *)

• Druk hierop om de systeeminstel-

lingen te openen. (Pagina 16)

• Druk een paar tellen hierop om het

typenummer van uw navigatiesys-

teem, de softwareversie, de naviga-

tieversie en de kaartversie te lezen.

grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Ik heb 7.5.8 firmware 5.6.6_sl(18)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Ook dat is de nieuwste software versie. Je kunt er dus voorlopig tegenaan.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Nou begreep ik dat de kaarten van 2013 zijn klopt dat?

Ja dat klopt maar er zijn niet veel wijzigingen.

Deze kaarten zouden medio november 2014 beschikbaar zijn

maar waren niet goedgekeurd waardoor de levering vertraging

opliep en pas in maart/april pas beschikbaar waren.

Ik heb tot op heden nog geen onoverkomelijke problemen kunnen vaststellen.

Grtz.

Specialmade

• 4 weken later...
Geplaatst

Nou ik kan melden dat de navigatie er regelmatig naast zit, wegen waar je niet in mag rijden, snelheden die 20km te hoog liggen. Afslagen en straten die niet bestaan. Gelukkig heb ik een smartphone met Sygic er op die staat standaard aan.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Met de kaarten van vorige jaar kon ik de navigatie niet echt betrappen op fouten. Het enige wat me inderdaad opviel in België dat de snelheid niet op het juiste moment werd aangegeven. Vaak als je een dorpje in en uit reed. Gelukkig in mijn voordeel.

Sinds vrijdag staan de nieuwe kaarten erop dus ik ben benieuwd.

Vreemd was wel dat Brabantse Bea riep van je bent thuis terwijl ik net de kroeg voorbij reed.

Heb er geen aandacht aan geschonken.

De app sygic ken ik ook wel.

Daar stond met grote letters free bij maar dat is maar voor een maandje.

Om daar nu 20 euro per jaar voor te betalen vond ik even te veel van de goede als ik navigatie in de auto hebt.

Geplaatst

Met de kaarten van vorige jaar kon ik de navigatie niet echt betrappen op fouten. Het enige wat me inderdaad opviel in België dat de snelheid niet op het juiste moment werd aangegeven. Vaak als je een dorpje in en uit reed. Gelukkig in mijn voordeel.

Sinds vrijdag staan de nieuwe kaarten erop dus ik ben benieuwd.

Vreemd was wel dat Brabantse Bea riep van je bent thuis terwijl ik net de kroeg voorbij reed.

Heb er geen aandacht aan geschonken.

De app sygic ken ik ook wel.

Daar stond met grote letters free bij maar dat is maar voor een maandje.

Om daar nu 20 euro per jaar voor te betalen vond ik even te veel van de goede als ik navigatie in de auto hebt.

Als belg kan ik je vertellen dat het idd vaak voorvalt dat niet de juiste snelheid wordt aangegeven.

Heb ik tot nu toe ook met mijn gewone tomtom voorgehad.

Zelfs hier bij mij in de buurt.

Volg. week om mijn Rio en dan zien of het met deze nav ook nog voorvalt.

Is wel zo dat de laatste tijd in Belgie veel snelheidsaanpassingen zijn gebeurd.

• 2 weken later...
Geplaatst

Oja de kaarten zijn van 2013 ook bij nieuwe auto's. Super irritant in Italie moest ik regelmatig een straat inrijden die een richting verkeer was geworden. Je kon het aan het nieuwe bord zien dat dit onlangs was veranderd. Mijn Sygic en Google Maps hadden daar overigens geen problemen mee. Erg onbetrouwbaar die kaartjes in de auto. Ik kwam ook veel snelheden tegen die in werkelijkheid soms wel 20 km lager waren. Ik moet wel zeggen dat de file omzeilen wel aardig ging. Zo nu en dan controleerde ik dit met Google. Die heeft een betere reacties snelheid als het gaat om de lengte en snelheid die er gereden wordt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...