enrique Geplaatst 15 April, 2015 Geplaatst 15 April, 2015 Ik ben er een tijdje uitgeweest maar heb nu een vraag Ik heb de 7 jaars update is die nu al beschikbaar bij de dealer?? bedankt Quote
Specialmade Geplaatst 15 April, 2015 Geplaatst 15 April, 2015 Ik ben er een tijdje uitgeweest maar heb nu een vraag Ik heb de 7 jaars update is die nu al beschikbaar bij de dealer?? bedankt Ja, die is sinds medio februari/maart reeds beschikbaar. Dan krijg je de kaart update en de software update. Grtz. Specialmade Quote
rightone Geplaatst 15 April, 2015 Geplaatst 15 April, 2015 het enige minpuntje van de update is wel dat het de kaarten betreft van het 3e kw 2013. Quote
enrique Geplaatst 19 April, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2015 Ja, die is sinds medio februari/maart reeds beschikbaar. Dan krijg je de kaart update en de software update. Grtz. Specialmade Dan lopen ze wel heel ver achter Hoe zou dat toch komen ??? Quote
Da_JoJo Geplaatst 23 April, 2015 Geplaatst 23 April, 2015 Ben gister bij ATS Zeist langsgeweest voor nav update en die hebben keurig de laatste versie er op gezet .. software v7.5.8 en map ****3E7AE en bluetooth update als ze die nu nog niet hebben daar dan lopen ze zeker achter want ATS is ook niet de snelste. Quote
De Buurman Geplaatst 11 Juli, 2015 Geplaatst 11 Juli, 2015 Hoe kun je zonder naar de dealer te gaan, zien welke versie je hebt. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 11 Juli, 2015 Geplaatst 11 Juli, 2015 ]Hoe kun je zonder naar de dealer te gaan, zien welke versie je hebt. 12. INSTELLINGEN ( *) • Druk hierop om de systeeminstel- lingen te openen. (Pagina 16) • Druk een paar tellen hierop om het typenummer van uw navigatiesys- teem, de softwareversie, de naviga- tieversie en de kaartversie te lezen. grtz. Specialmade 1 Quote
De Buurman Geplaatst 11 Juli, 2015 Geplaatst 11 Juli, 2015 Ik heb 313E7AE van 23-10-2014 Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 11 Juli, 2015 Geplaatst 11 Juli, 2015 ]Ik heb 313E7AE van 23-10-2014 Dat is goed en welke software update? Grtz. Specialmade Quote
De Buurman Geplaatst 12 Juli, 2015 Geplaatst 12 Juli, 2015 Ik heb 7.5.8 firmware 5.6.6_sl(18) Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 13 Juli, 2015 Geplaatst 13 Juli, 2015 Ik heb 7.5.8 firmware 5.6.6_sl(18) Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Ook dat is de nieuwste software versie. Je kunt er dus voorlopig tegenaan. Grtz. Specialmade Quote
De Buurman Geplaatst 13 Juli, 2015 Geplaatst 13 Juli, 2015 Nou begreep ik dat de kaarten van 2013 zijn klopt dat? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Specialmade Geplaatst 13 Juli, 2015 Geplaatst 13 Juli, 2015 Nou begreep ik dat de kaarten van 2013 zijn klopt dat? Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Ja dat klopt maar er zijn niet veel wijzigingen. Deze kaarten zouden medio november 2014 beschikbaar zijn maar waren niet goedgekeurd waardoor de levering vertraging opliep en pas in maart/april pas beschikbaar waren. Ik heb tot op heden nog geen onoverkomelijke problemen kunnen vaststellen. Grtz. Specialmade Quote
De Buurman Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 Nou ik kan melden dat de navigatie er regelmatig naast zit, wegen waar je niet in mag rijden, snelheden die 20km te hoog liggen. Afslagen en straten die niet bestaan. Gelukkig heb ik een smartphone met Sygic er op die staat standaard aan. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Augustus, 2015 Geplaatst 9 Augustus, 2015 Met de kaarten van vorige jaar kon ik de navigatie niet echt betrappen op fouten. Het enige wat me inderdaad opviel in België dat de snelheid niet op het juiste moment werd aangegeven. Vaak als je een dorpje in en uit reed. Gelukkig in mijn voordeel. Sinds vrijdag staan de nieuwe kaarten erop dus ik ben benieuwd. Vreemd was wel dat Brabantse Bea riep van je bent thuis terwijl ik net de kroeg voorbij reed. Heb er geen aandacht aan geschonken. De app sygic ken ik ook wel. Daar stond met grote letters free bij maar dat is maar voor een maandje. Om daar nu 20 euro per jaar voor te betalen vond ik even te veel van de goede als ik navigatie in de auto hebt. Quote
ceeder Geplaatst 10 Augustus, 2015 Geplaatst 10 Augustus, 2015 Voor Sygic hoef je geen 20 euro per jaar voor te betalen, het is nu in de aanbieding voor 19.99 euro met lifetime maps.............. http://www.sygic.com/ Quote
picaman Geplaatst 15 Augustus, 2015 Geplaatst 15 Augustus, 2015 Met de kaarten van vorige jaar kon ik de navigatie niet echt betrappen op fouten. Het enige wat me inderdaad opviel in België dat de snelheid niet op het juiste moment werd aangegeven. Vaak als je een dorpje in en uit reed. Gelukkig in mijn voordeel. Sinds vrijdag staan de nieuwe kaarten erop dus ik ben benieuwd. Vreemd was wel dat Brabantse Bea riep van je bent thuis terwijl ik net de kroeg voorbij reed. Heb er geen aandacht aan geschonken. De app sygic ken ik ook wel. Daar stond met grote letters free bij maar dat is maar voor een maandje. Om daar nu 20 euro per jaar voor te betalen vond ik even te veel van de goede als ik navigatie in de auto hebt. Als belg kan ik je vertellen dat het idd vaak voorvalt dat niet de juiste snelheid wordt aangegeven. Heb ik tot nu toe ook met mijn gewone tomtom voorgehad. Zelfs hier bij mij in de buurt. Volg. week om mijn Rio en dan zien of het met deze nav ook nog voorvalt. Is wel zo dat de laatste tijd in Belgie veel snelheidsaanpassingen zijn gebeurd. Quote
De Buurman Geplaatst 24 Augustus, 2015 Geplaatst 24 Augustus, 2015 Oja de kaarten zijn van 2013 ook bij nieuwe auto's. Super irritant in Italie moest ik regelmatig een straat inrijden die een richting verkeer was geworden. Je kon het aan het nieuwe bord zien dat dit onlangs was veranderd. Mijn Sygic en Google Maps hadden daar overigens geen problemen mee. Erg onbetrouwbaar die kaartjes in de auto. Ik kwam ook veel snelheden tegen die in werkelijkheid soms wel 20 km lager waren. Ik moet wel zeggen dat de file omzeilen wel aardig ging. Zo nu en dan controleerde ik dit met Google. Die heeft een betere reacties snelheid als het gaat om de lengte en snelheid die er gereden wordt. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.