tonherben Geplaatst 27 April, 2015 Geplaatst 27 April, 2015 Hoi Allemaal Ik heb sinds een week een nieuwe picanto. Deze wagen rijd geweldig goed , en heb net 750 op de teller staan . Toch heb ik enkele vragen wat de inhoud van de tank betreft . Ik heb begrepen , dat er 35 liter in gaan. wij hebben met deze tank net 425km gereden , en volgens de teller kunnen wij nog 95km meer rijden. Wij reden met deze tank veel snelwegen (a2) Wi zouden dus circa 530 km met 35 liter kunne rijden,wat wij weinig vinden. Mijn vraag is nu. Zitten bij die 35 liter ook de reservetank bij??en kun je dat er nog bij tellen?? Wij hebben het instapmodel picanto Alvast bedankt voor de genomen moeite Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 April, 2015 Geplaatst 27 April, 2015 Welkom tonherben. Bij deze ook veel rijplezier toegewenst met de nieuwe Picanto. Quote
xtra40 Geplaatst 2 Mei, 2015 Geplaatst 2 Mei, 2015 Hallo Tonherben welkom hier op het forum veel rij plezier met de Picanto veel lees en post plezier hopenlijk krijg je antwoord op je vragen maar wat de tank betreft heb ik wel eens een idee dat dit per keer verschild Quote
arjan gt Geplaatst 2 Mei, 2015 Geplaatst 2 Mei, 2015 Welkom op het forum. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.