Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

post-5638-0-33705900-1435528633_thumb.jpg

De jongste telg in de familie, we zijn er zeer content mee.

Nog een beetje mooier maken in de toekomst

Maar eerst even flink mee gaan rijden.

• Like 2
Geplaatst

Waar haalt iedereen dat geld vandaan om hun rio te upgraden naar de cee'd sw.... 

Geplaatst

Waar haalt iedereen dat geld vandaan om hun rio te upgraden naar de cee'd sw.... 

Ik kreeg gewoon een hele goeie inruil waarde..

Leg daarbij de gespaarde euro's en een beetje belasting teruggave.. en tadaaa... een cee'd rijker..

Geplaatst

Ik kreeg gewoon een hele goeie inruil waarde..

Leg daarbij de gespaarde euro's en een beetje belasting teruggave.. en tadaaa... een cee'd rijker..

Gast Vitara 2
Geplaatst

Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen ....

Wij hebben afgelopen jaar onze hypotheek extra afgelost. voor die euro's hadden wij ook een nieuwe Cee'd kunnen kopen. :wink:

Ik stop mijn geld nu liever in stenen dan staal (en bij de bank krijg je er ook al niets meer voor)

@ Hitmark veel plezier en veilige km met de Cee'd

Geplaatst

Gewoon een kwestie van prioriteiten stellen ....

Wij hebben afgelopen jaar onze hypotheek extra afgelost. voor die euro's hadden wij ook een nieuwe Cee'd kunnen kopen. :wink:

Ik stop mijn geld nu liever in stenen dan staal (en bij de bank krijg je er ook al niets meer voor)

@ Hitmark veel plezier en veilige km met de Cee'd

Ja dat had ook gekund, maar dat had ik vorig jaar al gedaan...zouden nu op vakantie gaan.

Maar een gebroken been en trombose gooide alles door elkaar..

Kreeg mijn geld terug van de vakantie...en dan moet je kiezen.

Ik ging voor een afspraak voor onderhoud, en ging weg met een 1 jaar oude Ceed..

En wij vonden de ceed altijd al mooi, en de keuze was snel gemaakt.

Daar bij wilden we meer pk's, we waren snel om..

Km gaan we zeker maken...

Bedankt. :)

• Like 1
Geplaatst

Ja, dat is een fijne auto om km's te maken. Ik vind um fijn ( twee weken oud nu). Heb wel eens met de Rio van ons pa gereden, maar die vind ik toch ook fijn rijden. Handzaam wagentje :)

Betreft velgen van je cee'd : wat zijn ze toch mooi Hitmark!

Succes nog met je been..

Gr,

Dave d

• Like 1
Geplaatst

Betreft Kia Rio, wat zit daar een ... navigatie in zeg, een Pionier zit er bij ons pa in. Best ingewikkeld vind ik tenminste, als ik vergelijk met die in de Cee'd zit. Mijn vader snapt m al helemaal niet ... Die heeft er een losse Tom Tom erbij gekocht.. Volgens mij is dat bij die nieuwe Rio 2015 wel verbeterd qua navi.

Gr, dave d

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Mooie auto Hitmark.

Veel plezier en veilige kilometer met de Cee'd

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...