Bert4x4 Geplaatst 16 Augustus, 2015 Geplaatst 16 Augustus, 2015 Hallo, mijn naam is Bert. Ben (na 16 jaar Subaru Outback) sinds enkele maanden bestuurder van een Kia Sorento. Van auto's weet ik eigenlijk heel weinig af, maar zou daar wel ef en toe een vraag over willen stellen. Hoop op dit forum daar tips en trucs bij te krijgen, door middel van jullie antwoorden. Tot horens ! Quote
asjeg Geplaatst 16 Augustus, 2015 Geplaatst 16 Augustus, 2015 Hallo mijn naam is Astrid en mijn man en ik rijden sinds een kleine maand een Kia Soul 1.6 uit 2011. Na jaren citroen gereden te hebben was het even wennen aan deze gafe auto maar inmiddels willen we niet meer anders! Graag horen we ook van medeweggebruikers hun ervaringen met de Soul, aandachtspunten etc. Groet Astrid en tot horens Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Geplaatst 17 Augustus, 2015 Hallo Astrid en Man, Misschien even eigen voorstel topic starten Wij hebben 2 Soul's gereden maar helaas wordt de Soul niet meer nieuw geleverd(althans niet in benzine/diesel) en zijn wij overgestapt op een Rio 2 kleine aandachtspuntjes voor de Soul. model 2009 (kan zijn dat die van jullie dat ook nog is) heeft last van een rateltje bij het linker of rechter scherm. Verder kan de versnellingsbak in zijn achtruit een beetje gaan gieren (bij mij toen bak vervangen onder garantie). Verder een top auto, zou zo weer een nieuwe kopen. P.s. kijk ook een op kiasoulforums.com Quote
KarinJohan Geplaatst 18 Augustus, 2015 Geplaatst 18 Augustus, 2015 hallo iedereen .ik ben nieuw Quote
Lique Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Kan 1 van de moderators wellicht de postings die niets te doen hebben met de voorstel van Bert afsplitsten naar een nieuw topic.? Quote
Janmdp Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Goedemiddag, ik ben Jan uit Geldermalsen Heb een Sorento 2.5 D 2007 Deze heb ik ten eerst aangeschaft om mijn sleurhut fatsoenlijk te kunnen trekken. Na 3 maanden op de weg ben ik toe aan off road! De dijken en uiterwaarden in de betuwe heb ik al gehad en zoek uitdagingen. Onder de Sorento liggen nu de zomerbanden maar moet dus winterbanden hebben 245-65-17 iemand een suggestie? Ook is een setje modderbanden welkom Ik hoop veel plezier te krijgen van mijn trekkertje Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Even voor de nieuwkomers........ Het is de bedoeling dat u een eigen topic start om u voor te stellen ..... Dit kan op http://www.kiaclub.nl/forum/39-nieuwe-leden-introductie/ en dan rechts klikken op "start nieuw onderwerp" Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.