Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

mijn naam is Bert.

Ben (na 16 jaar Subaru Outback) sinds enkele maanden bestuurder van een Kia Sorento.

Van auto's weet ik eigenlijk heel weinig af, maar zou daar wel ef en toe een vraag over willen stellen.

Hoop op dit forum daar tips en trucs bij te krijgen, door middel van jullie antwoorden.

Tot horens !

Geplaatst

Hallo mijn naam is Astrid en mijn man en ik rijden sinds een kleine maand een Kia Soul 1.6 uit 2011. Na jaren citroen gereden te hebben was het even wennen aan deze gafe auto maar inmiddels willen we niet meer anders! Graag horen we ook van medeweggebruikers hun ervaringen met de Soul, aandachtspunten etc. Groet Astrid en tot horens

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Geplaatst

Hallo Astrid en Man,

Misschien even eigen voorstel topic starten :wink:

Wij hebben 2 Soul's  gereden maar helaas wordt de Soul niet meer nieuw geleverd(althans niet in benzine/diesel) en zijn wij overgestapt op een Rio

2 kleine aandachtspuntjes voor de Soul.

model 2009 (kan zijn dat die van jullie dat ook nog is) heeft last van een rateltje bij het linker of rechter scherm.

Verder kan de versnellingsbak in zijn achtruit een beetje gaan gieren (bij mij toen bak vervangen onder garantie).

Verder een top auto, zou zo weer een nieuwe kopen. :tt1:

P.s. kijk ook een op kiasoulforums.com

3668ce90.jpg

forum 4.jpg

Geplaatst

Kan 1 van de moderators wellicht de postings die niets te doen hebben met de voorstel van Bert afsplitsten naar een nieuw topic.?

Geplaatst

Goedemiddag, ik ben Jan uit Geldermalsen

Heb een Sorento 2.5 D 2007

Deze heb ik ten eerst aangeschaft om mijn sleurhut fatsoenlijk te kunnen trekken. Na 3 maanden op de weg ben ik toe aan off road!

De dijken en uiterwaarden in de betuwe heb ik al gehad en zoek uitdagingen.

Onder de Sorento liggen nu de zomerbanden maar moet dus winterbanden hebben 245-65-17

iemand een suggestie?

Ook is een setje modderbanden welkom

Ik hoop veel plezier te krijgen van mijn trekkertje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...