Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Er rijden niet zoveel mensen een Carens blijkbaar. Als je kijkt bij de Sportage, Rio, Picanto en Cee'd is het veel drukker. Die zie je ook meer op de weg.

Geplaatst

Ach ja nou, wat zal ik zeggen...het gros doet hetzelfde als jijzelf..lid zijn, nooit wat bijdragen en alleen onder een steen vandaan komen als ze zelf een probleem hebben.

En als we dat allemaal doen dan wordt het al snel stil natuurlijk,

• Like 7
Geplaatst

Je vraag van twee dagen geleden heb ik een antwoord geprobeerd te geven, je eerdere vraag heb ik niet eens kunnen vinden.

En in aanvulling op mijn eerdere antwoord: ik rij ene Picanto; daar lees ik dus bijna alles.

De Picanto lijkt een hoop techniek te delen met de Rio en de Cee'd, dus dat lees ik ook en de Sportage heeft zijdelings mijn aandacht.

Een Carens is simpelweg niet mijn soort auto, dus topics in dat deel van het forum lees ik nauwelijks, puur omdat ik daar toch geen

nuttige bijdragen denk te kunnen geven. Jouw vraag van woensdag is neit specifiek Carens-gerelateerd denk ik, daarom nu wel een antwoord.

Verder sluit ik me bij Lique aan; zij heeft 300+ posts, ik bijna 1000 meer en jij 3, ben ik dan de veteraan of jij?

Geplaatst

Voel me na 7 jaar (bijna) toch wel een beetje veteraan :-)

Maar eh..

Het is natuurlijk ook nog een beetje vakantietijd geweest.

• Like 1
Geplaatst

Goedemorgen heb op dit forum vanaf heden 2 vragen gesteld maar nog nooit 1 antwoord gehad. Is dit een veteranen club

Ik heb jou laatste vraag nog eens herlezen en vind het niet gek als daar geen antwoord op komt. Als je zelf geen informatie geeft tenzij 'Carens' en een startprobleem, dan moet je niet op reakties zitten wachten.

Doe tenminste de moeite om wat meer informatie over jou Carens te geven. Is het een Carens I, II, III of IV? Welke motorisatie zit er in? Zijn er al pogingen ondernomen om de oorzaak te vinden, welke?

Als je dergelijke informatie niet geeft dan is het erg lastig om naar een oorzaak of oplossing te zoeken.

En ja hou er rekening mee dat in de vakantieperiode en bij goed weer mensen zich minder op fora bezig houden.

Geplaatst

21 augustus voor het laatst online geweest, blijkbaar zijn antwoorde niet belangrijk genoeg om te lezen?

Maar dan wel commentaar dat er geen antwoord komt? Beetje jammer...

• Like 1
Geplaatst

21 augustus voor het laatst online geweest, blijkbaar zijn antwoorde niet belangrijk genoeg om te lezen?

Maar dan wel commentaar dat er geen antwoord komt? Beetje jammer...

logisch, hij kan hier niet komen want zijn Carens start niet :wink:

• Like 2
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik denk dat er nu best veel reacties zijn.

En als topicstarter er niets van merken........... :-)

Geplaatst

Omdat er verder niet word gereageerd van de poster zijn kant en het verder niets toevoegde dit topic word hij dan ook gesloten

• Like 5
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...