Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mijn transponder(sleutel) reageert niet meer op het sluiten of openen van de deuren van mijn sportage , alsook wanneer ik die probeer te starten dan krijg ik de melding " herkent de sleutel niet !?

Met mijn reservesleutel kan ik enkel de wagen nog starten , deuren openen of sluiten lukt ook niet!

Manueel kan ik de deuren ook niet gesloten krijgen.

Batterij werd ook al gewissled in de responder, géén oplossing.

Kunnen jullie me zeggen , wat de oorzaak van dit probleem is?

Kan ik dit eventueel zelf oplossen?

Alvast héél veel dank .

Geplaatst

Herken het probleem en de oplossing is eenvoudig, de batterij in de sleutel/transponder is leeg, vervangen dus. En om uw zoektocht eenvoudiger te maken, je hebt CR 2032 type batterij nodig. In je handleiding staat duidelijk hoe je de transponder kan openen en let hierbij op dat vooraf eerst de reservesleutel eruit haalt, anders blijf je trekken en sleuren om het bakje open te krijgen, net zoals ik wat laattijdig opmerkte en daardoor onnodig het bakje beschadigde, allez al doende leert men.

succes

Geplaatst

Toch zou ik batterij eerst vervangen. Kleine kost die hè zelf kan doen. Als de garage dit moet doen is het een grotere kost en is 5 min werk. Filmpjes op YouTube hoe dit moet.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Het probleem dat de sleutel niet herkent wordt heb ik gehad met één van de eerste Hyundai's met startonderbreking.

Als je de sleutel snel en het contactslot steekt en meteen start wordt de sleutel niet herkent.

Er werd me toen ook geadviseerd om de sleutel in het slot te steken en twee seconden te wachten.

En dat werkte.

Maar je hebt één sleutel die totaal niet wordt herkent.

Hier zou ik even mee naar de dealer gaan om deze opnieuw in te laten lezen.

Waarom je deuren niet op slot gaan kan misschien zijn dat en van de deuren, motorklep of achterklep niet goed in het slot zitten.

Dan gaat de auto niet op slot.

Geplaatst

Toch zou ik batterij eerst vervangen. Kleine kost die hè zelf kan doen. Als de garage dit moet doen is het een grotere kost en is 5 min werk. Filmpjes op YouTube hoe dit moet.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

WAT STAAT HIER NOU !!!

"  Batterij werd ook al gewisseld in de responder, géén oplossing.  ""

:?:???: :?:???: :?:???: :?

Geplaatst

Je hebt gelijk, uw bericht niet goed gelezen en me teveel geconcentreerd op het niet herkennen van de sleutel, en dat je de batterij vervangen hebt had ik te snel overlezen.

Maar je garage zal je wel moeten helpen en ik wens dat het vlug opgelost wordt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...