der Rudi Geplaatst 11 Oktober, 2015 Geplaatst 11 Oktober, 2015 Ik overweeg om een Sorento te kopen uit het bouwjaar 2011 of jonger. Op dit moment rij ik een Sportage uit eind 2010. Omdat ik de fietsen wil meenemen in de auto vraag ik mij af of deze bij neergeklapte achterbanken wel passen in deze auto. Het voorwiel kan ik met een simpele beweging demonteren. Maar nog steeds is de maximale hoogte van de fiets dan 80cm en de lengte, zonder nog meer te demonteren, 150cm. Mijn vraag is dus: kan ik de fiets via de geopende achterklep (is die opening 80cm hoog?) in de laadruimte zetten en heb ik dus overal 80cm hoogte vanaf de laadvloer tot het dak? Ruud PS Ik heb een prima fietsdrager voor op de trekhaak, maar heb ook een caravan. En ik wil de fietsen noch op de dissel, noch aan de achterzijde van de caravan, noch in de caravan en ook niet op het dak van de auto plaatsen. Vandaar mijn vraag.
Lique Geplaatst 11 Oktober, 2015 Geplaatst 11 Oktober, 2015 Ik heb er wel eens een fiets ingepropt. Compleet met voorwiel. Heb ik wel een laadvloer, maar door de klep kan het in ieder geval. Edit: zie dat je een xm wilt kopen. Geen idee of het dan wel past.
der Rudi Geplaatst 11 Oktober, 2015 Topic Starter Geplaatst 11 Oktober, 2015 Tja, een fiets erin proppen kan ik ook in mijn huidige Sportage. Maar het gaat er om of het ook op een 'normale' manier kan. Inmiddels heb ik van een ander forum alle afmetingen van de laadruimte van een Sorento gekregen. Maar toch dank voor je reactie.
Aanbevolen Berichten