guidoscm Geplaatst 27 November, 2015 Geplaatst 27 November, 2015 Ik ben bezig met mijn lichten aan te passen voor Led lampen. De kenteken verlichting is gelukt. Nu wil ik ook mijn achteruit rij verlichting vervangen. Weet iemand hoe je daar bij kan komen. Moet je eerst de hoofd licht unit verwijderen en kan je dan bij de reflector/ achteruitrij lamp komen. (heb de handleiding nog niet door gebladerd ) Dank alvast voor het antwoord. Quote
Murcielaygo Geplaatst 27 November, 2015 Geplaatst 27 November, 2015 Dan zou ik de handleiding er maar eens bij pakken Volgens mij moet je een deel van de spatbordbak aan de binnenkant lossen om bij de fitting te komen. 1 Quote
guidoscm Geplaatst 28 November, 2015 Topic Starter Geplaatst 28 November, 2015 Dan zou ik de handleiding er maar eens bij pakken Inderdaad dat was de beste oplossing. De handleiding zegt: Dus eerst maar door de wasstraat. Daarna de schroeven maar eens los halen. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.