RRon 1 Posted November 29, 2015 Ik wil onder mijn Sportage van 2008 ander velgen plaatsen met winterbanden. Ben op markplaats aan het kijken en kom daar diverse wielen tegen van diverse bouwjaren, wil eigelijk wel van 17inch gaan, er zit standaard nu 16 onder. Als de wielen onder een andere Sportage vandaan komen, ongeacht bouwjaar, past het dan altijd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bob 76 Posted November 29, 2015 kijk hier eens http://www.steekmaat.nl/auto/Kia/Sportage%20(2004%20-%202010).html Quote Share this post Link to post Share on other sites
RRon 1 Posted November 29, 2015 Mijn dank is groot, zou moeten passen begrijp ik, verschil in ET waarde mag volgens die site! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bob 76 Posted November 29, 2015 verschil in et mag max 5 zijn volgens mijn Quote Share this post Link to post Share on other sites
RRon 1 Posted November 29, 2015 Klopt, en is 4,5 dus zou net kunnen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
RRon 1 Posted December 1, 2015 Heb vandaag een set van dezelfde wielen gekocht als wat er nu onder zit maar dan met winterbanden met 8mm profiel, laat de winter maar komen ipv die natte bende! Quote Share this post Link to post Share on other sites