bigwade Geplaatst 11 Februari, 2016 Geplaatst 11 Februari, 2016 Kan-em niet mooi vinden maar dat heb ik met alle hybrides. De techniek houdt ergens de vormgeving tegen lijkt wel.. Mits gunstig geprijsd gaat dit wel een knaller worden. Een Venga-vervanger ? No-Way. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Februari, 2016 Geplaatst 11 Februari, 2016 Een Venga-vervanger ? No-Way. Geen verkeerde auto maar zeker geen Venga. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 11 Februari, 2016 Geplaatst 11 Februari, 2016 Kan een mooie vervanger voor de Soul zijn, zeker als hij in die prijsklasse geplaatst gaat worden. (maar dat zal wel niet gezien het een hybride is) Quote
Smart Geplaatst 11 Februari, 2016 Geplaatst 11 Februari, 2016 Nee, absoluut geen Venga vervanger. Quote
kialoog Geplaatst 11 Februari, 2016 Geplaatst 11 Februari, 2016 Wat ik er van kwijt wil, is dit, er geen autofabrikant meer is die de stootstrips op de plaats zetten waar deze dingen eigenlijk nut hebben, grrrr. Zo moe van Quote
bigwade Geplaatst 11 Februari, 2016 Geplaatst 11 Februari, 2016 Wat ik er van kwijt wil, is dit, er geen autofabrikant meer is die de stootstrips op de plaats zetten waar deze dingen eigenlijk nut hebben, grrrr. Zo moe van Citroen Cactus heeft ze op de juiste plekken zitten (bijna) Was ook een heel leuk citroenmeisje op de autorai die alles uitlegde. Dan ga je bijna om.... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Februari, 2016 Geplaatst 11 Februari, 2016 Citroen Cactus heeft ze op de juiste plekken zitten (bijna) Was ook een heel leuk citroenmeisje op de autorai die alles uitlegde. Dan ga je bijna om.... Zucht..... het citroenmeisje......... Ze had bijna twee auto's verkocht Quote
HenkM Geplaatst 12 Februari, 2016 Geplaatst 12 Februari, 2016 Hier rijden 2 witte Kia's met zwarte "bescherm" strippen op hun flanken. M.i. ziet dit er uitstekend uit (want beiden zijn geen kleur). De design strippen van Kia vergelijken met de platen van die (volgens mij toch al oer-lelijke) citroen gaat me toch net effe te ver. En dat alleen omdat er een leuk meissie bij staat uit te leggen dat het cool is. Kom op jongens: grow up!!! Big-Wade: komtumaar..... (misschien niet serieus maar wel gezellig ) 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 12 Februari, 2016 Geplaatst 12 Februari, 2016 Zo zie je maar ook hier verschil van smaak. Mij had ze echt niets kunnen verkopen. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 12 Februari, 2016 Geplaatst 12 Februari, 2016 En dat alleen omdat er een leuk meissie bij staat uit te leggen dat het cool is. Kom op jongens: grow up!!! Ha,ha,ha,ha, heerlijk reuring. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 12 Februari, 2016 Geplaatst 12 Februari, 2016 Kan een mooie vervanger voor de Soul zijn, zeker als hij in die prijsklasse geplaatst gaat worden. (maar dat zal wel niet gezien het een hybride is) Autovisie heeft het al over een bedrag tegen de 30k. Nou dan koop ik wel een SP4 Misschien Wel leuk voor de lease... Quote
bigwade Geplaatst 12 Februari, 2016 Geplaatst 12 Februari, 2016 1:21 in de folder is 1:15 in de praktijk. Dat haalt m'n 10 jaar oude Idea ook (bijna; 14,7) Quote
HenkM Geplaatst 13 Februari, 2016 Geplaatst 13 Februari, 2016 1:21 in de folder is 1:15 in de praktijk. Dat haalt m'n 10 jaar oude Idea ook (bijna; 14,7) Juist ja. Het rechter voetje bepaalt. De rest is een kwestie van rendement (wet van behoud van energie). Onder ideale omstandigheden leveren de moderne systemen best wel wat op maar helaas is de realiteit anders. Met een 10 jaar oude Idea 1 op 14.7 rijden blijkt mogelijk maar het is en blijft een kwestie van beheersing en het spul in prime conditie houden (denk ik). Ergo: wie zijn rechter voetje beheerst verdient geld en heeft allerlei door de eeg opgedrongen systemen (zoals TPMS en ISG) niet nodig. Het blijkt dat die regels ook nogal eens simpel zijn te omzeilen. Terwijl na het sjoemel incident de beleidsregulateurs zich een deuk zijn geschrokken weten wij gebruikers al jaren dat de opgegeven verbruiken geen enkele garantie geven voor de toekomst. Die 14.7 halen met een relatief hoge auto ligt natuurlijk aan de gemiddelde snelheid over het traject. Dan nog: HULDE . Quote
bigwade Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Laatste 360 km met 2 ritten stadsverkeer, 3 ritten stad-snelweg-dorp vv (x2 dus) 1:16,4 met de dualogic op E (en dat rijdt sloom) en 95km/h op de snelweg Leuk ? nee, maar het kan. Gemiddelde snelheid over het traject 54km/h Quote
bigwade Geplaatst 24 Februari, 2016 Geplaatst 24 Februari, 2016 Slak.... He lullo dit is recreatief gebruik. Met werk, 40 u/wk kom je hier hier in deze regio niet boven de 48-49 km gemiddeld. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.