Guest GreyGriffin Posted January 5, 2016 Posted January 5, 2016 Eind 2017 staat een hele nieuwe Picanto bij de dealers. Er wordt al druk aan de auto gewerkt; voor het eerst verschijnen er foto's op het internet. De voor- en achterkant zijn het zwaarst gecamoufleerd, waaruit we kunnen afleiden dat zich daar de grootste veranderingen gaan voltrekken. Quote
Smart Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 De voor- en achterkant zijn het zwaarst gecamoufleerd, waaruit we kunnen afleiden dat zich daar de grootste veranderingen gaan voltrekken. Gewoon eng om te lezen zo weinig info...... Quote
bigwade Posted January 12, 2016 Posted January 12, 2016 Eind 2017 staat een hele nieuwe Picanto bij de dealers. Er wordt al druk aan de auto gewerkt; voor het eerst verschijnen er foto's op het internet. De voor- en achterkant zijn het zwaarst gecamoufleerd, waaruit we kunnen afleiden dat zich daar de grootste veranderingen gaan voltrekken. Mooi, hoef me i10 nog niet te verkope... Quote
bigmac Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 Ik zie weinig verschil met de huidige versie. Quote
Guest GreyGriffin Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 Volgens mij wordt de nieuwe Pica groter (meer ruimte in de kofferbak?) en krijgt hij het formaat van zijn neef, de Hyundai i10. Ik ik zie het oplopende boogje in de zijruiten achter van twee modellen geleden ook ineens weer terug… Quote
Recommended Posts