Jump to content

Zwaar gecamoufleerde Picanto 2017

Recommended Posts

Guest GreyGriffin
Posted

Eind 2017 staat een hele nieuwe Picanto bij de dealers. Er wordt al druk aan de auto gewerkt; voor het eerst verschijnen er foto's op het internet. De voor- en achterkant zijn het zwaarst gecamoufleerd, waaruit we kunnen afleiden dat zich daar de grootste veranderingen gaan voltrekken.

Pica2017.jpg

Posted

De voor- en achterkant zijn het zwaarst gecamoufleerd, waaruit we kunnen afleiden dat zich daar de grootste veranderingen gaan voltrekken.

Gewoon eng om te lezen zo weinig info...... :lol: 

Posted

Eind 2017 staat een hele nieuwe Picanto bij de dealers. Er wordt al druk aan de auto gewerkt; voor het eerst verschijnen er foto's op het internet. De voor- en achterkant zijn het zwaarst gecamoufleerd, waaruit we kunnen afleiden dat zich daar de grootste veranderingen gaan voltrekken.

Mooi, hoef me i10 nog niet te verkope...

Guest GreyGriffin
Posted

Volgens mij wordt de nieuwe Pica groter (meer ruimte in de kofferbak?) en krijgt hij het formaat van zijn neef, de Hyundai i10. Ik ik zie het oplopende boogje in de zijruiten achter van twee modellen geleden ook ineens weer terug…