Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Zwaar gecamoufleerde Picanto 2017

Aanbevolen Berichten

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Eind 2017 staat een hele nieuwe Picanto bij de dealers. Er wordt al druk aan de auto gewerkt; voor het eerst verschijnen er foto's op het internet. De voor- en achterkant zijn het zwaarst gecamoufleerd, waaruit we kunnen afleiden dat zich daar de grootste veranderingen gaan voltrekken.

Pica2017.jpg

Geplaatst

De voor- en achterkant zijn het zwaarst gecamoufleerd, waaruit we kunnen afleiden dat zich daar de grootste veranderingen gaan voltrekken.

Gewoon eng om te lezen zo weinig info...... :lol: 

Geplaatst

Eind 2017 staat een hele nieuwe Picanto bij de dealers. Er wordt al druk aan de auto gewerkt; voor het eerst verschijnen er foto's op het internet. De voor- en achterkant zijn het zwaarst gecamoufleerd, waaruit we kunnen afleiden dat zich daar de grootste veranderingen gaan voltrekken.

Mooi, hoef me i10 nog niet te verkope...

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Volgens mij wordt de nieuwe Pica groter (meer ruimte in de kofferbak?) en krijgt hij het formaat van zijn neef, de Hyundai i10. Ik ik zie het oplopende boogje in de zijruiten achter van twee modellen geleden ook ineens weer terug…

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...