plato Geplaatst 26 Januari, 2016 Geplaatst 26 Januari, 2016 Hallo mensen, Ik heb mijn Kia Rio pas één dag en er zit een multimedia systeem in met de volgende gegevens: S100 Car Avn System OS Edition: S100-UNI.A20140721-A2.2 App Edition: S100-V1.7.9.0 MCU Edition: P0NN S00E C204 DVD Edition: 3200 V100 7706 BT Edition: ZH_2014/11/03_V06 OEM Info A002 Aangezien er geen boekje bij zat is het veel puzzelen hoe alles werkt. De eerste vraag is over het navigatiesysteem. Ik weet niet van wel merk/type dit is maar als ik de navigatie start werkt alles prima. Alleen als ik de radio ook aan heb dan hoor ik de naviagtie instructies door de radio heen wat best moeilijk te verstaan is. Heeft iemand hier ervaring mee? Quote
SaVaGe058 Geplaatst 26 Januari, 2016 Geplaatst 26 Januari, 2016 Misschien kun je even een foto toevoegen van het model? Ik heb zelf ook een S100, maar je hebt ze van verschillende leveranciers, al zullen de instellingen vermoedelijk niet anders zijn. maar je kunt de 'voice' van de navigatie gewoon uitzetten, of volume verlagen. Quote
xtra40 Geplaatst 26 Januari, 2016 Geplaatst 26 Januari, 2016 als je de witson unit hebt kun je op de lik drukken voor de handleiding http://issuu.com/witson/docs/manual_of_s100/1?e=0 1 Quote
Towerom Geplaatst 26 Januari, 2016 Geplaatst 26 Januari, 2016 Je kunt op http://www.roadnav.com/forum/firmware-aa/s100-wince een firmware update voor je systeem aanvragen. Lost je probleem volgens mij niet op, maar toch Quote
Gast Stief Geplaatst 27 Januari, 2016 Geplaatst 27 Januari, 2016 Als je op moment dat je navi 'spreekt' de volume hoger zet wordt dat onthouden. Je radio blijft dan op hetzelfde niveau maar navi gaat harder. De S100 is geproduceerd door WINCA maar er zijn veel resellers die het onder hun eigen naam verkopen. Op dit forum is deze beter bekend onder de merk Witson. Er zijn inmiddels al wel wat interessante topics over hier. Google even kiaclub.nl witson of s100 Quote
plato Geplaatst 27 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2016 Misschien kun je even een foto toevoegen van het model? Ik heb zelf ook een S100, maar je hebt ze van verschillende leveranciers, al zullen de instellingen vermoedelijk niet anders zijn. maar je kunt de 'voice' van de navigatie gewoon uitzetten, of volume verlagen. Het is deze: Quote
plato Geplaatst 27 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2016 Bedankt mensen, Heb idd nu gevonden hoe ik volume van de navigatie kan verhogen t.o.v. de radio. Weten jullie of er ook een soort "Thuis" instelling is, zodat je vanuit overal snel de route naar huis kan aanzetten? Quote
xtra40 Geplaatst 27 Januari, 2016 Geplaatst 27 Januari, 2016 Dat Ligt er een beetje aan welke navigatie software je gebruikt maar ze hebben bijna allemaal wel een favoriet waar je je meest gebruikte adressen in kunt zetten zo dat je deze snel kunt selecteren Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 27 Januari, 2016 Geplaatst 27 Januari, 2016 Op mijn Witson met iGO kan ik geen echte thuis instellen, maar alleen een lijst met favorieten. Ik heb thuis wel geschreven met een - ervoor, hierdoor blijft hij boven aan de favoriete lijst staan (lijst is namelijk in alfabetische volgorde) Quote
plato Geplaatst 27 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2016 Op mijn Witson met iGO kan ik geen echte thuis instellen, maar alleen een lijst met favorieten. Ik heb thuis wel geschreven met een - ervoor, hierdoor blijft hij boven aan de favoriete lijst staan (lijst is namelijk in alfabetische volgorde) Goed tip Laurens ! Quote
plato Geplaatst 27 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2016 Weet iemand ook waar ergens de microfoon zit die gebruikt wordt voor het bellen via bluetooth? Ik krijg te horen van diegene die ik bel dat ik erg ver weg lijkt te zijn. Misschien moet ik gerichter in de microfoon praten, als ik weet waar die zit Quote
xtra40 Geplaatst 27 Januari, 2016 Geplaatst 27 Januari, 2016 dat is dat gaatje naast je eject button Quote
xtra40 Geplaatst 27 Januari, 2016 Geplaatst 27 Januari, 2016 ook zou er een externe microfoon moeten/kunnen zijn dit model kan je om het geluid te verbeteren een externe microfoon aansluiten dit kan je altijd nog doen als het geluid heel erg slecht is Quote
plato Geplaatst 27 Januari, 2016 Topic Starter Geplaatst 27 Januari, 2016 ook zou er een externe microfoon moeten/kunnen zijn dit model kan je om het geluid te verbeteren een externe microfoon aansluiten dit kan je altijd nog doen als het geluid heel erg slecht is Super! Bedankt xtra40. Zal eens kijken of de ontvangst slecht blijft. Mocht het zo zijn dan hoop ik dat iemand me kan helpen om het apparaat eruit te halen voor de aanluiting van die externe microfoon Quote
Specialmade Geplaatst 27 Januari, 2016 Geplaatst 27 Januari, 2016 Op mijn Witson met iGO kan ik geen echte thuis instellen, maar alleen een lijst met favorieten. Ik heb thuis wel geschreven met een - ervoor, hierdoor blijft hij boven aan de favoriete lijst staan (lijst is namelijk in alfabetische volgorde) Kleine tip: Zet nooit je echte huisadres in je navi. Bij een eventuele diefstal van je auto is meteen je huisadres bekend bij de dief. Grtz. Specialmade Quote
plato Geplaatst 2 Februari, 2016 Topic Starter Geplaatst 2 Februari, 2016 Nog een vraagje. Er zit rechts beneden een klepje waar je een sd kaartje in kan stoppen met muziek. Eerst kreeg ik het niet aan de praat maar toen ik het kaartje nogmaals geformateerd had kreeg ik wel de muziek aan de praat. Toen heb ik folders aangemaakt op het kaartjes waarin ik de muziek gezet heb. Als ik nu naar de audio optie ga krijg ik nog steeds alle nummers achter elkaar te zien ipv de verschillende mappen/folders. Heeft iemand hier ervaring mee? Quote
Gast Stief Geplaatst 2 Februari, 2016 Geplaatst 2 Februari, 2016 Sorry ik gebruik zelf Nitro player. deze speelt meer fotmaten af en kan beter overweg met playlists. Maar volgens mij kan je bij de standaard player de weergave ook aanpassen zodat er per folder kunt afspelen. Quote
plato Geplaatst 21 April, 2016 Topic Starter Geplaatst 21 April, 2016 Als ik kijk naar de navigatie op mijn witson s100 staat er het volgende over de versie: Nav N Go Navpa Navigation 8.3.5.193799 May 27 2011 Waar kan ik de laatste nieuwe update krijgen voor dit systeem? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.