Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Picanto 2015 startmotor draait niet rond

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb een Picanto 7-2015 1.0

STARTMOTOR draait niet rond wanneer ik de sleutel omdraai na dit een paar keer opnieuw tedoen , start hij wel.

Ben bij dealer geweest, uitgelezen,  maar kunnen geen fout ontdekken   

Soms start hij in 1 keer ???

Geplaatst

Ze kunnen geen fout ontdekken...een sodeju 6 maanden oude Picanto maakt er een verrassing van of die het doet of niet en dan sturen ze je zo weer weg. Hebben die mensen nog wel kennis van auto's, of kunnen ze enkel nog computers uitlezen en als die niks zeggen dan is er niks ofzo. Wat denken ze nou.

Ik zou nog even terug gaan en heel hard gaan stampvoeten en eisen dat die auto nu nagekeken wordt en zodanig gerepareerd dat hij gewoon in 1x start...zoals dat hoort bij een 6 maanden oude auto. 

Geplaatst

Heb een Picanto 7-2015 1.0

STARTMOTOR draait niet rond wanneer ik de sleutel omdraai na dit een paar keer opnieuw tedoen , start hij wel.

Ben bij dealer geweest, uitgelezen,  maar kunnen geen fout ontdekken   

Soms start hij in 1 keer ???

Stel je even voor en pas je avatar even aan met wat meer info, krijg je ook meer respons.

Ik heb zo'n auto niet maar moet met de mijne de rem intrappen voor het starten anders gebeurt er niks.

Zit zoiets ook in de Pica, bijv koppeling intrappen voor starten ?

Geen idee.

.

Geplaatst

Pica moet je de koppeling intrappen en heb zelf ook wel eens dat ik niet ver genoeg intrap en dan doet ie het niet , zal millimeter werk zijn.

Geplaatst

Ik heb een 1.2 met startknop en niks doet het als ik de koppeling niet in trap :D Ik weet niet, of dat het probleem is....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...