Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo iedereen,

Ik heb even een vraagje. Is er iemand die de handleiding heeft van de originele dakdragers voor de Rio? Ik probeer ze online te vinden maar kan ze niet vinden en kunnen ze op slot of iets dergelijks?

Ik hoor graag van jullie!

• 2 weken later...
Geplaatst

Om een vraag te beantwoorden vindt ik een kleine moeite....Maar om te laten weten of je er iets aan gehad hebt ook.....

1 klikje op het bedank knopje zou al voldoende zijn. :cool:

Geplaatst

Om een vraag te beantwoorden vindt ik een kleine moeite....Maar om te laten weten of je er iets aan gehad hebt ook.....

1 klikje op het bedank knopje zou al voldoende zijn. :cool:

Excuses voor de late reactie maar erg bedankt voor het antwoord. Zijn er trouwens ook mensen die ervaring hebben met een dakkoffers en zo ja welke buitenmaat van de dakkoffer hebben jullie dan? Willen namelijk op vakantie maar ook de hond moet mee dus vandaar.

Geplaatst

De hond ga je toch niet in de dakkoffer meenemen mag ik aannemen ;)

Ikzelf heb een hapro carver 4.5 390liter donker grijs.

Afmetingen 45 x 95 x 145 cm max belastbaar tot 75kg.

l.jpg

Deze heeft Master-fit montage.

Master-Fit%20hand%202.jpg

Daarnaast heb ik ook nog een thule ranger 90 softbox. Deze is handig als we naar een hotel of zo gaan waar geen stalling is voor de dakkoffer, Ik wil namelijk niet de hele vakantie met een dakkoffer rondrijden.

ranger-90-side-large.jpg

Op deze site kan je een beetje zien wat goed op een Rio past...http://www.mr-box.com/uk/car/kia/rio

Geplaatst

Ik heb de Thule Pacific 200 met Thule tassenset die perfect in de dakkoffer past. Tot in de punt. Ik rij een Venga, maar het dak zal niet veel groter zijn.

95e8482c49684faf4b5048c153f6d4eb.jpg

fd24023b731b256e7a77328b5ea688c5.jpg

Geplaatst

De hond ga je toch niet in de dakkoffer meenemen mag ik aannemen ;)

Nee daar ligt schoonmoeder doorgaans... :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...