Jump to content

Nieuwe Kia Cee'd

Jo_s

Recommended Posts

goedemiddag allemaal,

ik zal ons even voorstellen. Mijn naam is Jo en mijn vriend heeft vorige week z'n eerste Kia besteld, het is een Cee'd GT-line geworden! ( die met de 1.0 liter motor en 120 pk )

Binnenkort wordt ie geleverd en dat brengt mij gelijk bij de reden om hier lid te worden want wat een auto is dat!

Hoeveel knopjes enz zitten er wel niet op en wat is wat? Wij hebben beide nog nooit een auto gehad met zoveel toeters en bellen erop.... :-)

Ik wilde dus online op zoek naar een instructie handleiding van het 2015 model om me alvast een beetje in te lezen (navigatie / media enz) en dat bracht mij hier maar die vraag stel ik straks wel even in het juiste topic.

Groeten,

jo

Welkom Jo & friend.

Een zeer mooie aanschaf gedaan. Veel rijplezier toegewenst!

We zien straks graag de foto's verschijnen van de nieuwe aankoop.

• Like 1

Wauw, is dat de gekozen kleur?Jij zult opvallen tijdens de meetings.....ik zeg gedurfd maar wel erg mooi!

Idd best gedurfde en opvallende kleur :-) Mijn vriend grapte al, ik rij wel in het donker! Maar ik vond hem erg mooi in die kleur.... Scheelt misschien dat hij zo in de showroom stond, vanaf een plaatje uit de folder had ik hem misschien ook niet zo gauw gekozen :wink:
  • Like 2